تازه ها

سه شنبه 30 شهريور 1395-7:47 کد خبر:20385

با مشاغل خانگی پردرآمد با سرمایه کم آشنا شوید

انعکاس شمال - اشتری، مدیر یک سایت مشاور اقتصادی می‌گوید: برای داشتن مشاغل خانگی پردرآمد و در عین حال موفق نیازی به داشتن یک بنگاه اقتصادی و یا دفتری با یک میز و چند صندلی و خط تلفن و در نهایت یک منشی نیست بلکه با داشتن حداقل امکانات از قبیل یک خط تلفن و داشتن کارت ویزیت برای معرفی خودتان به خریداران کالا و یا خدماتتان کافی است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از سرویس اقتصادی "جام نیـوز"، مشاغل خانگی پردرآمد این روزها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد اگر برای شما هم پیش آمده که از کار کردن برای دیگران خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید و در پیدا کردن کارهای خانگی پردرآمد مصر هستید این پست را حتما بخوانید.

 

اشتری، مدیر یک سایت مشاور اقتصادی می‌گوید: برای داشتن مشاغل خانگی پردرآمد و در عین حال موفق نیازی به داشتن یک بنگاه اقتصادی و یا دفتری با یک میز و چند صندلی و خط تلفن و در نهایت یک منشی نیست بلکه با داشتن حداقل امکانات از قبیل یک خط تلفن و داشتن کارت ویزیت برای معرفی خودتان به خریداران کالا و یا خدماتتان کافی است.

 

وی می‌گوید: یکی از شیوه‌های کسب و کار که امروزه در همه جای دنیا از اقبال زیادی برخوردار است و روزبه‌روز به تعداد آنها اضافه می‌شود، کار در منزل است. تنها کافی است بدانید که قرار است از طریق خانه کار ‌کنید نه در خانه بنابراین فضایی کاملا مجزا برای محل کارتان ایجاد کنید و برخورد خوبی با مراجعان خود داشته باشید به گونه‌ای که تماس گیرنده از صحبت با شما لذت برده و این امکان را به شما بدهد تا بتوانید کالا و یا خدماتتان را به آنها عرضه کنید. بهتر است همانطور که برای پول ارزش قائل هستید برای وقت هم ارزش قائل شوید.

 

اشتری در ادامه به معرفی برخی از مشاغل خانگی پردرآمد  که در طول سال‌های گذشته توانسته‌اند برای صاحبان آنها درآمد زایی خوبی داشته باشند پرداخت.

 

آشپزی

خیلی از ثروتمندان و افراد مشهور از راه طبخ دستور غذایی خاص خودشان مشهور و ثروتمند شدند بنابراین اگر دست پخت خوبی دارید و دیگران از آن تعریف می‌کنند بهتر است فرصت را از دست ندهید و دست به کار شوید. چرا که امروز به خاطر موقعیت‌های شغلی و اینکه مردم بیشتر زمان خود را در خارج از منزل سپری می‌کنند امکان آشپزی نداشته و شما به راحتی با تعدادی تراکت که در محل زندگی خود پخش می‌کنید می‌توانید صاحب یک کسب و کار خانگی موفق شوید و آنرا بسرعت گسترش دهید.

 

صنایع دستی

 اگر هنرمند هستید مثلا یک نقاش، خطاط و یا با صنایع دستی محلی خود مانند میناکاری و یا قلم زنی و … غیره آشنا هستید می‌توانید شرایط خوبی برای داشتن شغلی مستقل آنهم بدون هزینه فراهم کنید چرا که هنر همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. اگر بتوانید محصولات خاص منطقه خود را تولید کنید و بازاریابی کنید و یا در اختیار توریست‌ها و گردشگران قرار دهید می‌توانید از طریق آن هم ثروتمند شوید و هم به جاذبه‌های گردشگری منطقه‌ای خود کمک کنید.

 

فروش

هم یکی دیگر از کسب و کار در منزل است. همیشه لازم نیست شما تولید‌کننده باشید اگر نه دست‌پخت خوبی دارید و نه هنر خاصی که آن را به کار گیرید می‌توانید کالا یا خدمت صاحبان صنایع و کسب و کار‌های خانگی را که حاضرند حقوق و پورسانت خوبی برای فروش محصولاتشان به فروشنده بدهند را به فروش برسانند برای اینکار می‌توانید از محله خودتان و با یک خط تلفن شروع کنید و بسرعت کارتان را گسترش بدهید.

 

استفاده از فناوری

برای ایجاد یک کسب و کار خانگی هم این روز‌ها رونق زیادی پیدا کرده و روز‌به‌روز در حال گسترش است و منبع درآمد خیلی هاست در همین کشور خودمان با وجود همه مشکلات سرعت اینترنت و استفاده محدود خانواده‌های ایرانی خیلی‌ها از طریق کار اینترنتی ثروتمند شده‌اند شما هم اگر کمی ابتکار داشته باشید و خوره کامپیوتر باشید می‌توانید پول پارو کنید.

 

بنابراین اگر به کامپیوتر و اینترنت علاقمند هستید، می‌توانید به طراحی وب، تعمیر کامپیوتر، تایپ پایان‌نامه و یا خرید و فروش اینترنتی از طریق فضای مجازی فکر کنید چرا که تنها هزینه‌ای که برای شروع کار خود لازم دارید هزینه سیستم‌های کامپیوتری است.

 

آگهی نامه

برای خودتان یک نشریه کوچک چند صفحه‌ای تبلیغاتی تهیه کنید، با این کار می‌توانید صنایع و شغل‌های موجود در محل تان را به سایرین معرفی کنید و پول خوبی هم در بیاورید.

 

با این کار سه نفر منتفع می‌شوند؛صاحبان مشاغل محله شما با هزینه‌ای اندک کسب و کارشان را معرفی می‌کنند، از طرف دیگر اهالی محل نیازهای خود را راحت تر پیدا می‌کنند و در نهایت شما با کمی بازاریابی و هزینه کردن برای چاپ درآمد خوبی به‌دست می‌آورید.

 

وی در ادامه می‌افزاید: به موارد بالا می‌توانید شغل مشاور بازاریابی را هم اضافه کنید؛ مخصوصا اگر در زمینه خاصی مثل وکالت، مشاغل صنعتی و یا بازاریابی و مارکتینگ و تبلیغات دارای تجربه زیادی هستید می‌توانید از راه مشاوره آنهم تلفنی مانند کاری که من درحال‌حاضر انجام داده‌ام برای خود صاحب درآمد شوید. بهتر است ابتدا با ارائه مشاوره به آشنایان آغاز کنید آنها در صورت استفاده از مشاوره شما و موفقیتشان شما را به دیگران توصیه کرده و کم کم کارتان گسترش پیدا می‌کند.

 

وی در پایان اظهارکرد برای داشتن یک کسب و کار خانگی موفق باید مرکز کارتان را منزل و خریداران کالایتان را دوستان و اقوام قرار دهید و در صورت موفقیت با تبلیغی که اطرافیانتان برای شما می‌کنند و با کمی چاشنی سعی و بردباری دایره کارتان را گسترش دهید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :