تازه ها

دوشنبه 8 شهريور 1395-21:57 کد خبر:20295

از سوی همسر فرماندار انجام شد:

کمک به ساخت مرکز اختلالات یادگیری در بابل

انعکاس شمال - محمد تقی عباسپور ابراز امیدواری کرد : با این اقدام خداپسندانه ضمن اینکه باقیات و صالحاتی برای آن مرحوم باشد تمام دانش آموزان مازندرانی بتوانند از این مرکز استفاده کنند.


 

همزمان با هفته گرامیداشت دولت،مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال جهت ساخت مرکز اختلالات یادگیری در شهر بابل توسط خیر نیک اندیش مرحومه طوبی مجیدایی همسر محمدتقی عباسپور فرماندار شهرستان بابل  اهداء شد.

به گزارش زهرا مرادی از ساروی نیوز این مبلغ از سوی مرحومه بانوی نیکوکار 'طوبی مجیدایی' همسر محمد تقی عباسپور فرماندار بابل کمک شد که حدود 40 روز پیش دارفانی را وداع گفت.

این مرکز یادگیری در زمینی به مساحت  بیش از800 متر مربع در شرق شهر بابل  در مدت زمان 18 ماه احداث خواهد شد.

فرماندار بابل در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح بیان داشت: همسرم مرحومه طوبی مجیدایی که در کار خیر همیشه مشارکت داشته است بنا به سفارش خودش بسیارعلاقمند بود مدرسه ای احداث کند که متاسفانه بیماری به او فرصت نداده و ما نیز به سفارش ایشان عمل کرده و این کار خیر را انجام می دهیم.

محمد تقی عباسپور ابراز امیدواری کرد : با این اقدام خداپسندانه ضمن اینکه باقیات و صالحاتی برای آن مرحوم باشد تمام دانش آموزان مازندرانی بتوانند از این مرکز استفاده کنند.

 

'همت احمدی' مدیرآموزش و پرورش بابل در این مراسم گفت: در این مرکز دانش آموزانی مراجعه می کنند که از لحاظ هوش عادی هستند اما در برخی از دروس همانند ریاضی یا خواندن با مشکل مواجه می باشند که با مراجعه به این مرکز می توانند مشکلات خودشان را رفع کنند.

 

وی گفت: در طول ماه 100 دانش آموز به این مرکز مراجعه می کنند که متاسفانه به علت عدم وجود مکان مناسب در سه سال گذشته این مرکز سه نقطه جابجا شده است.

 

وی ضمن قدردانی از نگاه خیر خواهانه این خیر بیان داشت: این مرکز به گونه ای احداث خواهد شد که نیازهای دانش آموزانی را که به چنین مراکزی مراجعه می کنند برآورده شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :