تازه ها

شنبه 30 مرداد 1395-14:8 کد خبر:20287

سونامی تغییرات و ناآرامی در بهزیستی مازندران:

۵ تغییر اساسی در کمتر از یک ماه،علی رغم فشارها

انعکاس شمال - سونامی تغییرات در بهزیستی مازندران با برکناری معاون مالی و پشتیبانی این اداره کل آغاز و ناآرامی ها شروع شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازخزرتیترخبر، محافظه کاری و ترس از فشار نمایندگان از جمله اصلی ترین دستمایه های انتقادات به مدیران ارشد استان در دولت تدبیر و امید است،منتقدان دولت در مازندران معتقدند که آنها از کلمه اعتدال سوء استفاده کرده و آن را به نوعی ترجمان می کنند که گویا اعتدال یعنی نظر همه درست، جز نظر خود دولت.

مدیرانی که با کوچکترین فشارها کسانی را بر مسند گمارده اند که به شکلی واضح با گفتمان دولت قبل همراه هستند و عزل و نصب هایشان استان را بدل به شرکتی سهامی کرده است تا محلی برای تجلی گفتمان تدبیر و امید!

در این وانفسای تسلیم های سریالی سیاسی ، رفتار مدیری همچون سید سعید آرام؛ مدیرکل بهزیستی مازندران جای سوالات بسیاری را بوجود آورده است.

تغییر رئیس اداره کلاردشت

آرام نخستین مدیری در این دولت بود که در برابر فشار امام جمعه بابل برای عدم تغییر مدیریت مرکز خیریه نگهداری معلولین ذهنی نوشیروانی ایستاد و اعلام کرد که گروه قبلی به دلایلی کاملا منطقی باید کنار بروند و سرانجام نیز نسبت به اعمال نظر خود اقدام نمود.

در هفته های اخیر نیز آرام دست به تغییراتی جدی در بدنه بهزیستی استان زد،سونامی تغییرات در بهزیستی مازندران با برکناری سیدحمیدرضا علوی؛معاون مالی و پشتیبانی این اداره کل آغاز شد تا آخرین مدیر باقی مانده از دولت قبل نیز از بدنه تصمیم سازی در بهزیستی استان خارج شود.

مدیرکل بهزستی استان بلافاصله در حکمی مصطفی رجبی  را به عنوان جانشین علوی منصوب کرد.

 

تغییر در معاونت مالی و پشتیبانی

این تغییرات تنها به ساختمان آجری بهزیستی در خیابان شهبند ساری محدود نشد و بلافاصله با تغییراتی سریالی از غرب تا شرق استان ادامه یافت.

آرام ابتدا برخلاف اصرار فراوان احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس ، علاالدینی معاون مشارکت های مردمی اش را به کلاردشت فرستاد تا شیر افکن؛ رئیس وفت این اداره را برکنار کرده  و نجمه خداداد را به جای وی منصوب کند.

دو هفته بعد نوبت به بهشهر رسید و اینبار با حضور قلندری معاونت امور توانبخشی بهزیستی مازندران ، محمد باباجانی جانشین مصطفی رجبی شد.

سه روز بعد نوبت به بابل و بابلسر رسید و آرام ، طی احکام جداگانه ای جعفر عمرانی را به ریاست اداره بهزیستی شهرستان بابل  و محمد اکبری زعفرانی را به سرپرستی اداره بهزیستی شهرستان بابلسر منصوب کرد تا در کمتر از یک ماه 5 تغییر اساسی را در بهزیستی استان انجام داده و خود را به عنوان رکورددار تغییرات در سال 95 معرفی کند.

 

تغییر رئیس اداره بابل

تغییراتی که به جز جابجایی در بهشهر در همه موارد دیگر مورد مخالفت جدی و فشار نمایندگان شهرستان های مذکور قرار گرفت، اما مدیرکل بهزیستی استان تسلیم این فشارها نشد تا همچنان بر مدار سیاست خود ادامه دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :