تازه ها

شنبه 30 مرداد 1395-14:3 کد خبر:20286

امام جمعه میاندورود:

مدیران با روحیه اشرافی‌گری نمی‌توانند به مردم خدمت کنند

انعکاس شمال - امام جمعه میاندورود گفت :مدیران با روحیه اشرافی‌گری نمی‌توانند به مردم خدمت کنندو اینها همان جریان نفوذی‌ها و فتنه‌گران هستند که مانند موریانه به جان این ملت افتادند .


به گزارش انعکاس شمال، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های نماز جمعه میاندورود با اشاره به 31 مرداد و روز جهانی مساجد، اظهار کرد: دشمنان اسلام فهمیدند مهم‌ترین سنگر مسلمانان مساجد است.

وی افزود: بزرگترین و کارآمدترین ابزار و مکان در جنگ نرم با دشمنان، مساجد هستند و جوانان و نوجوانانی که ارتباط با مساجد دارند در معرض آسیب کمتری هستند.

امام جمعه میاندورود همچنین با اشاره به روز صنعت دفاعی، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و به خصوص در چند سال گذشته پیشرفت‌های دفاعی خوبی داشتیم و اگر این پیشرفت‌ها نبود، کشورهای قدرتمند دنیا با ما وارد مذاکره نمی‌شدند.

محمدنسب با بیان اینکه قرآن به مجهز شدن در برابر دشمنان تاکید می‌کند، تصریح کرد: نباید منتظر بود تا دشمن به ما حمله کند سپس به‌دنبال ارتقا صنایع دفاعی برویم، بلکه همیشه باید آماده بود.

محمدنسب در ادامه با اشاره به اول شهریور و روز بزرگداشت بوعلی سینا و روز پزشک، این روز را به همه پزشکان متعهد و متخصص تبریک گفت و اضافه کرد: ایران در زمینه پزشکی با تلاش و تولید علم توانسته رتبه 15 دنیا را در سال 2015 کسب کند.

وی به پیشرفت‌های ایران در زمینه انتقال خون، پیوند قلب، کاشت حلزون شنوایی، درمان ناباروری، ساخت نای و رگ مصنوعی توسط دانشمندان جوان اشاره کرد و گفت: جوانان ما با وجود امکانات کم توانستند ایران را در منطقه و جهان پیشرو کنند اما بعضی‌ها تلاش می‌کنند این ظرفیت‌ها را نادیده بگیرند.

محمدنسب کسب اولین مدال بانوان ایران در المپیک آن‌هم با حجاب اسلامی را به مردم تبریک گفت و بیان کرد: به همه کسانی که در المپیک با تلاش خود توانستند برای کشورمان موفقیت کسب کنند خسته نباشید و خداقوت می‌گویم.

خطیب نماز جمعه میاندورود در ادامه با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت، اظهار کرد: مسئولان کشور باید این دو شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر خادم ملت بودند که با کمترین امکانات در بهبوهه انقلاب با حقوق ناچیز کشور را مدیریت می‌کردند.

محمدنسب تصریح کرد: امروز مدیرانی هستند که هیچ خدمتی نمی‌کنند اما برای خود مقامی قائلند و حقوق‌های نجومی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مدیر با روحیه اشرافی‌گری نمی‌تواند به مردم خدمت کند، خاطرنشان کرد: اینها همان جریان نفوذی‌ها و فتنه‌گران هستند که مانند موریانه به جان این ملت افتادند و مانند زالو خون مردم زحمت‌کش را می‌مکند.

امام جمعه میاندورود در پایان تاکید کرد: وقتی عده‌ای در یک مجموعه سه آمار ضد و نقیض می‌دهند و در شعار و آمارهای غلط دادن حیا هم ندارند حداقل وقتی آمار دروغی هم می‌دهند هماهنگ باشند./میانخبر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :