تازه ها

دوشنبه 28 تير 1395-15:56 کد خبر:19215

آیت ا...طبرسی:

نباید روی بشکه‌های نفت حساب باز کنیم/ آمار دادن‌ها اشتغال ایجاد نمی‌کند

انعکاس شمال – آیت ا...طبرسی گفت:نباید روی بشکه‌های نفت حساب باز کنیم وفقط نوشتن کتاب و دادن آمارها درد جامعه را برطرف نمی‌کند و اشتغال ایجاد نمی‌شود.


به گزارش انعکاس شمال، آیت‌الله نورالله طبرسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران اظهار کرد: نقش مازندران در اقتصاد مقاومتی بسیار حساس و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه کشاورزی، گردشگری و صنعت سه حوزه مهم اقتصادی مازندران به‌شمار می‌رود که باید از آنها بهره‌گیری کرد، افزود: برنج محصول استراتژیک جهان است که در استان مازندران به خوبی کشت می‌شود و باید از این ظرفیت بهره‌گیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه باید تفاهم و همکاری بین همه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان انجام شود، ادامه داد: به‌جای حرف زدن باید عمل کنیم و به گفته مقام معظم رهبری باید اقدام و عمل شود.

طبرسی با بیان اینکه بانک، جهاد کشاورزی، صنایع و ... در مازندران باید در جهت پویایی اقتصاد استان ساماندهی شوند، اضافه کرد: فقط کتاب نوشتن و دادن آمارها درد جامعه را برطرف نمی‌کند و اشتغال ایجاد نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه همیشه نباید روی بشکه‌های نفت حساب باز کنیم، یادآور شد: از زمانی که نفت از ایران به‌فروش رسید، اقتصاد ما دولتی شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از شهرستان بابلسر تا رامسر قابلیت بالایی در حوزه گردشگری داریم که باید از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرد، ادامه داد: جهان از صنایع کوچک اشتغال‌زایی کرد و ماهم باید از صنایع کوچک شروع کنیم.

طبرسی با بیان اینکه استقلال اقتصادی مهم‌ترین مسئله است که همه باید به آن توجه کنند، بیان کرد: باید طرح‌ها و برنامه‌های علمی و عملی را در جامعه برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی کنیم.

وی با اشاره به ناامنی‌های اخیر در جهان، گفت: ملت ایران اسلامی در امن‌ترین کشور دنیا زندگی می‌کنند./فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :