تازه ها

چهارشنبه 16 تير 1395-11:31 کد خبر:19159

آغاز اجرای طرح تابستانی امنیت اجتماعی در مازندران


به گزارش انعکاس شمال،فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وظیفه ذاتی این نهاد برای جلب رضایت مردمی و در پاسخ به مطالبات آنان گفت: اجرای طرح تابستانی نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت سفر گردشگران از امروز در مناطق مختلف این استان آغاز شد و تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه دارد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه تعطیلات پیش رو و آغاز مسافرت های تابستانی حضور میلیون ها گردشگر را برای بهره گیری از مواهب مازندران در این استان موجب می شود افزود: ماموران پلیس راهور ؛ آگاهی ؛ یگان ویژه ؛ امنیت اجتماعی و بسیجیان برای تامین امنیت 102 طرح دریا در 66 نقطه مازندران و 320 نقطه حادثه خیز این استان در این مناطق حضور دارند.

فرمانده انتظامی مازندران با توصیه مسافران به رعایت مقررات و شئون اسلامی به هنجار شکنان هم هشدار داد که در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری اجتماعی با متخلفان برخورد قانونی می شود. مازندران هرساله پذیرای میلیون ها مسافر است.

160 منطقه شنای ممنوعه در این استان وجود دارد که به مسافران توصیه می شود به جای شنا در این مناطق به طرح های دریا که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند مراجعه کنند و از نعمت دریا بهره مند شوند./باشگاه خبرنگاران جوان

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :