تازه ها

شنبه 29 خرداد 1395-14:24 کد خبر:19076

کمیته امداد یکی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)مازندران، با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است،گفت: این نهاد در بخش‌های مختلف مانند اشتغال وخودکفایی ، درمان،فرهنگی،عمرانی و...خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه می دهد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی  کمیته امداد امام خمینی مازندران،تیمور طهماسب که سخنران پیش از خطبه نماز جمعه در آمل بود،با بیان اینکه این نهاد در راستای کاهش فقر، کمک به مستمندان و نیازمندان در جامعه فعالیت می کند،افزود: کارهای بزرگی در کمیته امداد انجام شده است و پایه های محکمی بنا شد تا بتوانیم خدمات ارزشمندی به مددجویان این ولی نعمتان انقلاب،در راستای توانمند سازی آنها انجام دهیم .

مدیر کل کمیته امداد مازندران، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی وخودکفاکردن خانواده های تحت حمایت است تصریح کرد:هفتاد هزار خانوار در مازندران،تحت حمایت کمیته امداد،قرار دارند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران،با اشاره به اینکه در این نهاد ،در حوزه اشتغال ،کارها،با هدف پایداری اشتغال،دنبال می شود،گفت:در سال گذشته 5 هزار و 688 طرح خوداشتغالی برای مددجویان ،در استان،ایجادشد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران،با اشاره به اینکه این  نهاد ،در بخش بهداشت ودرمان در راستای رفع سوء تغذیه1500نفر از کودکان زیرپنج سال نیازمند با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و با برنامه مشارکتی،حمایتی بهبود تغذیه کودکان، در حال فعالیت، است ،گفت:به این کودکان سبد غذایی در هر ماه داده و  هر شش ماه وضعیت رشد آنها (کودکان)پایش می شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران،با بیان  فعالیتهایی که  این نهاد دربخش فرهنگی به مددجویان ارائه می کند،گفت: 8هزار و513 نفر دانش آموز، و  2هزار و 209نفر دانشجو و طلبه علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد قراردارند وبرای دانش آموزان  مشاوره هایی با رویکرد شکوفایی وبالندگی استعدادهای تحصیلی از طریق هدایت ومشاوره تحصیلی و.... برگزار می شود.

وی با بیان فعالیتهای کمیته امداد در بخشهای مختلف فرهنگی،عمرانی،درمانی،کمک هزینه جهیزیه وهدیه دامادو....گفت:این نهاد با هدف جلب رضایت و ایجاد روحیه امید وخودباوری در مددجویان همه تلاش خود را به کار می برد.

طهماسب پور در پایان با تقدیر از همه مردم نوعدوست ونیک اندیش مازندران،گفت:امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت ها وبا کار و تلاش وهمدلی ،وکمک وهمراهی  مردم خیر ونیکوکار استان بتوانیم خدمات مطلوبی به نیازمندان ارائه دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :