تازه ها

پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395-15:48 کد خبر:18901

رئیس پلیس راهور مازندران:

ایران در سایه درایت رهبری امن‌ترین کشور جهان است

انعکاس شمال - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در دیدار با جانباز بابلسری گفت: ایران در سایه درایت رهبری امن‌ترین کشور جهان است.



به گزارش انعکاس شمال ، مهدی باقری  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران  در دیدار با مجتبی پورحسین جانباز مدافع حرم بابلسری در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهرستان بابلسر، با بیان اینکه جانبازان ما نماد صبر و استقامت هستند، اظهار کرد: یاد رشادت‌های عزیزان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در خاطر من تداعی پیدا کرد و با این تداعی به اتفاق همکاران عزیزم به خدمت این جانباز مدافع حرم رسیدیم.

وی با بیان اینکه کشور ما در سایه درایت رهبری امن‌ترین کشور جهان است، افزود: بی‌تردید، بیان عظمت و زیبایی کار شهدای مدافع حرم کاری بس دشوار است، زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند ارزش و اهمیت کار این شهدا را که برای حفظ و حراست از آرمان‌ها و مبانی اعتقادی و دینی ما فداکاری می‌کنند و برای صیانت از حرم حضرت زینب (س) و نمادهای اعتقادی و مذهبی راستین ما تا پای جان ایستاده‌اند، نادیده بگیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه این دیدار خاطره‌ای به‌یادماندنی برای من است، تصریح کرد:  این دیدارها بهانه‌ای برای پاسداشت مقام و قدردانی از رشادت‌ها و تلاش‌های این عزیزان است تا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها، همدردی و همرزمی خود را نسبت به این عزیزان ابراز کنیم.

باقری خاطرنشان کرد: آنچه در این دیدار باعث حیرت و تعجب من شده بلندی طبع خانواده این عزیز است، خانواده‌ای که پا به پای این جانباز نه‌تنها مشوقش بودند بلکه دعا می‌کردند ایشان بعد از سلامت دوباره به دفاع از دین و امنیت کشور برگردد.

وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در دستور کار داریم دیدار با جانبازان و خانواده شهدای این عرصه است، گفت: امروز پلیس در کنار همه همرزمان خود آماده دفاع از حقوق همه مسلمانان و حفظ امنیت در داخل و خارج کشور است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :