تازه ها

پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395-15:40 کد خبر:18899

مشاور فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی شورای اسلامی مازندران منصوب شد

انعکاس شمال - طی حکمی از سوی رئیس شورای اسلامی مازندران مشاور فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی این نهادمنصوب گردید.


به گزارش انعکاس شمال، طی حکمی از سوی سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران ، دکتر محمد رحمانی به عنوان مشاور فرهنگی / اجتماعی و امور پژوهشی این شورا منصوب شد .

برپایه این گزارش در متن این حکم آمده است :

احتراماً نظر به تجارب ارزنده و تعهد جنابعالی در امور شوراهای اسلامی و فعالیت های مستمر در امور پژوهشی نهاد نوپا و مردمی به ویژه شوراهای اسلامی فرادست ، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور فرهنگی ، اجتماعی و امور پژوهشی شورای اسلامی استان مازندران تعیین می شوید ؛ لذا انتظار می رود با بکارگیری ظرفیت های موجود در جهت تقویت و ارتقاء شوراها گام های موثر بردارید . از درگاه خداوند منان برای شما سلامتی ، بهروزی و توفیق روزافزون را طلب می نمایم ؛ امید است همواره در ظل توجهات ولی عصر(عج) موفق و موید باشید.(سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران )

این گزارش حاکیست در سوابق خدمتی دکتر رحمانی مسئولیت هایی چون عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام / معاون فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل مازندران / معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری دیده می شود ؛ گفتنی است وی عضو هیأت علمی دانشگاه و یکی از چهره های برجسته علمی در کشورمان به شمار می رود . برای دکتر رحمانی در این مسئولیت آرزوی موفقیت دارد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :