تازه ها

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395-11:14 کد خبر:18893

مادر شهیدمدافع حرم:

مخالفین انقلاب اسلامی قلب رهبری را نشانه گرفته اند

انعکاس شمال - مادر شهید رادمهر ، مدافع حرم حضرت زینب (س) گفت:مخالفین انقلاب اسلامی قلب رهبری را نشانه گرفته اند.


به گزارش انعکاس شمال، مادر شهید رادمهر ، مدافع مازندرانی حرم که در جریان مبارزه با گروهک های تکفیری و داعش در جبهه های سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد ، در جمع اهالی بسیج رسانه در سخنانی با بیان اینکه فرزندانم فدای احکام خداوند / قرآن / اسلام و فرامین مقام معظم رهبری خواهند بود ، اظهار داشت : بنده 4 فرزند دارم که یکی شهید شد ، یکی جانباز و دو فرزند دلاور دیگر دارم .

 وی افزود : متأسفانه جمعی از مسئولین بی بصیرت متأسفانه دستشان در دستان قاتلان شهدا بوده و بعدها مدعی بودند که اتفاقی دست به چنین جنایتی زده اند . این مادر شهید گفت: بنده یک مادر هستم و جگرم در شهادت فرزندم می سوزد اما فرزند شهیدم تأکید نمود که صبور باشم و بنده فکر نمی کردم وی این همه رشد معنوی کرده باشد بنده یک ذره هستم در برابر دریای بیکران معنویت فرزند شهیدم اما از بی توجهی و خیانت برخی از مسئولین نسبت به مردم و مقام معظم رهبری سخت گله مندم .

ایشان با بیان اینکه رضایت حضرت ولی عصر(ع) در تأمین دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است ، بر جاویدان ماندن نام و یاد شهدای انقلاب و شهیدان مدافع حرم تأکید کرد و اظهار داشت : بنده از شعارهای دروغین برخی از مسئولین نسبت به ارزش های انقلاب اعتراض دارم حمایت از خون شهدا در اجرای دستورات احکام خداوند است و همه ما باید در خط اسلام و ائمه اطهار و مقام عظمای ولایت حرکت کنیم .

وی در بخشی دیگر از سخنانش از نقش اصحاب رسانه در ترویج ارزش های دینی و انقلاب یاد و تصریح کرد: همه اصحاب رسانه باید مدافع ارزش های دینی و آرمان هایی تبیین شده مقام معظم رهبری و خون شهدا باشند مسئله ای که ما خانواده های شهدا همواره بر آن تأکید و به نوبه خویش سعی در زنده نگه داشتن این رویکرد اسلامی در جامعه داریم .

مادر شهید رادمهر در قسمت پایانی سخنان خود یادآور شد: متأسفانه برخی از مسئولین ما حتی اعتقادی به خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی ندارند و تنها برای رفع تکلیف ، شعارهایی در وصف خون شهدا و انقلاب سر می دهند که این امر خیانت محض آنها به نظام است اما خداوند متعال / امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری از این انقلاب حمایت خواهند کرد .

برپایه این گزارش در این نشست اصحاب بسیج رسانه با اهداء هدایایی به رسم یادبود ، از این مادر شهید تجلیل کردند./وفائی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :