تازه ها

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395-11:5 کد خبر:18892

رئیس پارک علم و فناوری مازندران خبرداد:

نخستین رویداد ملی در پارک علم و فناوری مازندران

انعکاس شمال - رئیس پارک علم و فناوری مازندران ازبرگزاری نخستین رویداد ملی استارت ‌آپ تخصصی حوزه دریایی دراستان  مازندران خبرداد.


به گزارش انعکاس شمال، رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: نخستین رویداد ملی کارآفرینی تخصصی در حوزه دریایی با هدف جذب ایده در حوزه صنایع دریایی، محیط زیست و شیلات هم ‌زمان با همایش ملی فناوری دریای در نوشهر برگزار می‌ شود.

علی معتمدزادگان با بیان اینکه امروزه ایده‌پردازی و نوآوری در کنار گسترش دسترسی به شبکه جهانی اطلاعات و فضای وب، انقلابی در حوزه کارآفرینی و ظهور کسب و کارهای نوپا در جهان به‌وجود آورده است، افزود: ارتباط مؤثر ایده‌پردازان با سرمایه‌گذاران و نخبگان می‌تواند نقش بسیاری را در معرفی و ورود روش‌ها و کالاهای مورد نیاز جامعه و تسهیل امر تولید داشته باشد.

وی گفت: استارت‌آپ‎ها (کارهای نوپا) در سراسر دنیا با موضوعات مختلف شکل گرفته‌اند تا جریان تبدیل ایده به پدیده و در نهایت ورود به بازار را تسهیل و تسریع کنند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه استارت‌آپ‌ ها با محور ایده‌های نوآورانه و خلاقانه بنا می‌شوند، افزود: افراد خلاق و نوآور، با ایده نو در جست‌وجوی روش‌هایی برای کسب درآمد از ایده خود و تولید انبوه محصولات یا خدمات بر آن ایده هستند که تحقیق و توسعه بیشترین نقش را در شکل‌ گیری ایده های نوآورانه و موفق دارد.

معتمدزادگان گفت: ایده‌های برگزیده در این استارت‌آپ دریایی علاوه بر دریافت جوایز نفیس در اولویت جذب سرمایه‌ گذاری و استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر برای تبدیل شدن به یک کسب و کار صنعتی قرار می‎ گیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :