تازه ها

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395-18:19 کد خبر:18837

استاندار مازندران :

زیرساخت‌های امدادی استان باید تقویت شود

انعکاس شمال - استاندار مازندران گفت : زیرساخت‌های امدادی استان باید تقویت شود.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران، دکتر ربیع فلاح جلودار در مراسم تجلیل از فعالان طرح‌های نوروزی هلال احمر استان و گرامی‌داشت هفته هلال احمر با اشاره به شرایط طبیعی وانسانی استان گفت: زیرساخت‌های امدادی استان مازندران باید تقویت شود.

استاندارمازندران اظهار داشت: هلال احمر یک سازمان مردمی و عمومی بوده و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا به همه نیازهای امدادی جامعه پوشش داده شود.

وی افزود:با توجه به گستره حادثه خیزی هلال احمر باید سازماندهی در آموزش عمومی امدادی را در دستور کار قرار دهد.

 استاندار مازندران با اشاره به اینکه هلال احمر ایران با قدمت بیش از 90 ساله دارای سابقه‌ای طولانی در امر امداد و نجات است تصریح کرد: مازندران از استان‌هایی است که همواره درگیر بحران‌های طبیعی است و باید در زمینه آموزش امدادگران و داوطلبان و همچنین عموم مردم برنامه های علمی در دستورکار قرارگیرد.

دکتر فلاح با بیان اینکه خوشبختانه امروز بسیاری از بحران‌ها توسط امدادگران جمعیت هلال احمر در استان می‌تواند مدیریت شود افزود: خدمات هلال احمر مازندران در نوروز امسال شایسته تقدیر بوده است.

وی با اعلام اینکه مازندران از استان‌هایی بوده که در طرح دریا مناسب ظاهر شده است گفت: امسال مدیریت نجات غریق در سواحل مازندران بر عهده هلال احمر استان گذاشته شده است و همه دستگاههای اجرایی باید با هلال احمر همکاری کنند .

 استاندار مازندران با اشاره به کاهش 63 درصدی میزان غریق در سواحل مازندران در سال گذشته افزود: آرزوی ما این است که تلاش شود با کمک نیروهای امداد و نجات حتی یک غرقی در سواحل مازندران در تابستان امسال نداشته باشیم.

دکتر فلاح با بیان اینکه بیش از 23 میلیون تردد و 11.5 میلیون نفر شب اقامت نوروز امسال در مازندران ثبت شد گفت: این مهم وظیفه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر را در امر ارائه خدمات امداد ونجات بیشتر می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :