تازه ها

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395-18:10 کد خبر:18836

نماینده مردم ساری درمجلس :

کاهش بودجه هلال احمر باید به هرنحو ممکن جبران شود

انعکاس شمال -  نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هلال احمر مروج فرهنگ ایثار و نوع دوستی هستند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران، مهندس محمد دامادی در مراسم تجلیل از فعالان طرح‌های نوروزی هلال احمر استان و گرامی‌داشت هفته هلال احمر افزود:اعضای جمعیت هلال احمر انسانهای ایثارگری هستند که در راه نجات همنوع حتی از جان خود نیز می گذرند.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت:استان مازندران با توجه به ظرفیت گردشگرپذیری و تعدد حوادث طبیعی و انسانی از نظرامکانات امدادونجات در شرایطی مطلوبی نیست.

دامادی با اشاره به کاهش بودجه سالانه جمعیت هلال احمر کشور در کمسیون تلفیق مجلس گفت: ما اعتراض خودرا نسبت به این مسئله اعلام کردیم و معتقدیم کاهش بودجه هلال احمر آسیب زا است و باید به هرنحو ممکن جبران شود.

وی گفت:انبارهای امدادی هلال احمر باید ترمیم شود تا در هنگام بحران مردم با مشکل مواجه نشوند.

 مردم مازندران سرآمد مهربانی هستند

در ادامه این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز با اشاره به آمادگی این جمعیت برای مقابله با حوادث و بحران‌های طبیعی و انسانی گفت: مردم مازندران سرآمد مهربانی و جمعیت هلال احمر استان نیز از نظر ارائه خدمات امداد و نجات در کشور از استانهای سرآمد محسوب می شود.

مجتبی اکبری با بیان اینکه مازندران استان مسافرپذیر و حادثه‌خیز است افزود: ضرورت دارد برنامه‌های مبتنی بر حوادث محلی با لحاظ کردن زیرساخت‌های امدادی کارآمد در استان اجرایی شود.

 وی افزود: ارتقای آمادگی شهروندان استان از طریق آموزشهای امدادونجات به منظور تاب آوری در بحران در دستورکار هلال احمر استان قراردارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از برگزاری نخستین مرحله از چهارمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر در 24 اردیبهشت خبر داد و گفت: هشت هزار و 360 نفر از داوطلبان جمعیت واجد شرایط حضور دراین  انتخابات هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :