تازه ها

يکشنبه 19 ارديبهشت 1395-8:48 کد خبر:18793

سرپرست جدید امور آبفار بابلسر معرفی شد

انعکاس شمال - با حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران سرپرست جدید امور آبفار شهرستان بابلسر منصوب و معرفی شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازاداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در آیین تودیع و معارفه مدیران امور آبفار شهرستان بابلسر مدیر عامل آبفار استان طی سخنانی با اشاره به اهمیت آب و ضرورت صرفه جویی در مصرف آن اظهار داشت: آب کالایی بدون جایگزین است که حجم مشخصی از آن در اختیار بشر قرار گرفته اما متاسفانه میانگین مصرف آب در کشور ما از استاندار جهانی که 150 لیتر در شبانه روز  است بالاتر رفته و به 250 لیتر و یا حتی به 400 لیتر در برخی از مناطق افزایش یافته که به طور میانگین 50 درصد بیشتر از کشورهای دیگر است لذا ضروری است مصرف آب را مدیریت شود تا بتوانیم با مصرف بهینه آب از منابع آبی حفاظت کنیم.
مهندس مجید عبدالهی جمعیت و مصرف را دو متغییر اساسی دانست که همواره با سیر صعودی تغییر می یابند و عدم تناسب بین آنها چالش های مربوط به آب را تشدید می کند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش پذیرش مسوولیت در فرهنگ اسلامی و انقلابی را را وسیله ای برای رضای الهی و خدمت به خلق خواند و گفت: برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع و همچنین تلاش جهت رفاه مردم و مشترکین از ویژگی های بارز مدیران و مسوولان است.
مهندس عبدالهی افزود: مسوولیت های دنیوی اکتسابی است و فقط یک فرصت برای خدمت است و باید در نظر داشته باشیم که هر آغازی پایانی و هر آمدنی رفتنی دارد مهم این است که در طول مدت خدمت چنان عمل کنیم که خدا و خلقش از ما راضی و وجدانمان آسوده باشد.
در پایان مدیر عامل آبفار مازندران ضمن قدردانی از زحمات مهندس نظر علی قلی پور که به افتخار بازنشستگی نائل آمد طی حکمی مهندس سالاریه را به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بابلسر منصوب و معرفی کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :