تازه ها

چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395-14:29 کد خبر:18614

فرماندار ساری خبرداد:

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 43 مسجد مرکز استان

انعکاس شمال - فرماندار ساری با اشاره به اینکه در شهرستان ساری 43 مسجد پذیرای معتکفین خواهد بود، گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 28 مسجد ویژه بانوان و 15 مسجد ویژه برادران برگزار می‌شود و بیش از 2500 نفر در مراسم اعتکاف حاضر می‌شوند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری احمد حسین‌زادگان با تبریک تولد حضرت علی (ع) و روز پدر، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ساری هم برگزار می‌شود و مردم مومن مرکز استان در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ساری 43 مسجد پذیرای معتکفین خواهد بود، افزود: مراسم معنوی اعتکاف در 28 مسجد ویژه بانوان و 15 مسجد ویژه برادران برگزار می‌شود و بیش از 2500 نفر در مراسم اعتکاف حاضر می‌شوند.

فرماندار ساری با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف از 13 تا 15 رجب در سطح مساجد ساری برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم برکات حاصل از برگزاری این مراسم معنوی شامل حال همه ما شود.

این مسئول تصریح کرد: در شرایطی که دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال جذب جوانان ما است اما اغلب افراد حاضر در مراسم معنوی اعتکاف را جوانان انقلابی و مذهبی تشکیل می‌دهند و این نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری استکبار در بی‌هدف کردن فرزندان ما و دوری از اسلام، راه به جایی نبرده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :