تازه ها

سه شنبه 31 فروردين 1395-14:44 کد خبر:18568

قدردانی پدر یک معلول ازشهردار ساری


انعکاس شمال: چندی قبل در یکی از اماکن ورزشی شهرستان ساری پدر یکی از معلولین ساروی از اظهار لطف و محبت مهندس مهدی عبوری شهردار ساری نسبت به فرزند معلولش اظهار قدردانی کرد .

برپایه این گزارش این پدر اظهار داشت : در یکی از پارک های شهرمان فرزند معلول من موفق به دیدار با مهندس عبوری شد و مداحی بسیار خوبی از ذکر مصیبت اهل بیت (ع) کرد و شهردار خطاب به فرزندم هم اظهار لطف کرد و گفت: شما چه انتظاری از بنده دارید ؟ فرزندم گفت: من برای عبور و مرور در شهر مشکل دارم چون از گردن به پائین معلول هستم و توان هیچ کاری را ندارم اگر یک ویلچر برقی داشته باشم بسیاری از مشکلات من و خانواده ام در این حوزه مرتفع می شود ؛ شهردار عبوری در واکنش به این درخواست دستور تهیه و اهدای یک عدد ویلچر برقی را دادند که با این اقدام تغییرو تحولات مثبتی در زندگی این معلول و خانواده اش ایجاد شد حالا می توانیم بسیاری از کارهای شخصی و امورات خود را انجام دهم من از این بابت از شهردار ساری قدردانی می کنم .

پدر این معلول همچنین خاطره دیگری تعریف کرد آنهم چندی قبل سارقان ویلچر برقی فرزندم را به سرقت برند که من و فرزند و خانواده ام خیلی ناراحت و نگران و متأسف شدیم اما بعد از چند شب در حین ناباوری همگان ویلچر برقی که شهردار برای ما خریداری و به فرزندم اهداء نمودند و به سرقت رفته بود سارقان جلوی درب منزل ما قرار دادن بدون اینکه خسارتی به این ویلچر برقی زده باشند تحویل ما دادند واقعاً خداوند متعال در حق ما لطف کرد که سارقان پشیمان شدند و فرزند ما اینک از ویلچر برقی اهدایی شهردار استفاده و به امورات خود رسیدگی می کند از این بابت من و خانواده و پسرم از بذل محبت شهردار قدردانی می کنیم . شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :