تازه ها

سه شنبه 31 فروردين 1395-14:36 کد خبر:18562

چرا این همه متصدیان امور ورزشی تمایل به حضور در شوراهای شهرها را دارند


انعکاس شمال: از زمانیکه شوراها در کشورمان هدایت امور شهرداری ها را بر عهده گرفتند همواره مسئولین هیئت های ورزشی و قهرمانان و مربیان و کارشناسان پای ثابت سینه چاک حضور در شوراها برای تأمین منافع خودشان از اعتبارات مالی شهرداری ها بوده / هستند و خواهند بود .

اگر واقعاً قصد متولیان ورزشی کمک به رشته های ورزشی می باشد ، خدمت شایسته است مسئولین ورزشی متصدیان هیئت های ورزشی و جامعه ورزشکاران در امور ورزشی فعالیت می کنند در اموری که تخصص ندارند ورود پیدا نکنند ؛ صحن علنی شورا که میادین مبارزه ورزشی نیست که با پرتاب دست و پا و توپ و تور نسبت به کمک برای حل مشکلات شهرها اقدام کرد البته برخی از داوطلبان انتخابات شوراها چه اعضای حال حاضر و چه مدعیان آینده از منابع مالی شهرداری ها استفاده سوء کرده و با تزریق منابع مالی به لیدرهای ورزشی به دنبال فضاسازی ها و اماکن ورزشی با شعارهای مرده باد و زنده باد برای جلب آرای مردم کاری می کنند آنهم به قیمت فریب افکار عمومی که این کار درستی نیست .

اشاره می شود مشکلات شهرها را باید با معرفی اعضای خوشفکر / متعهد / متخصص و قانوندان مرتفع ساخت هرچند طی 16 سال گذشته عدم این مهم خسارات سنگینی را به شهرها و شهروندان زده اما انتظار می رود این انتظار در انتخابات آتی با بینش بیشتری صورت بگیرد. شعبان وفایی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :