تازه ها

جمعه 27 فروردين 1395-13:34 کد خبر:18522

سیده ناز بانوعزیزی کناری عضو شورای اسلامی استان مازندران:

کمیته انطباق باید به وظیفه قانونی خود عمل کند

انعکاس شمال - عزیزی عضو شورای اسلامی استان مازندران گفت:فرمانداری ها در کمیته انطباق به وظیفه قانونی خود عمل نمی کنند هرگاه مصوبات شوراها منافع آنها را تأمین کند آنرا تأئید و اگر غیر از این بود مصوبات را رد می کنند .


به گزارش انعکاس شمال،سیده نازبانو عزیزی کناری عضو شورای اسلامی استان مازندران در اجلاسیه این شورا در سخنانی در جمع اعضای حاضر با بیان اینکه باید شورای استان و شورای شهرستان ها در کمیته انطباق نقش آفرینی برجسته داشته باشند ، اظهار داشت : متأسفانه فرمانداری ها در کمیته انطباق به وظیفه قانونی خود عمل نمی کنند هرگاه مصوبات شوراها منافع آنها را تأمین کند آنرا تأئید و اگر غیر از این بود مصوبات را رد می کنند .

وی افزود : در کمیته انطباق استان باید از وجود چهره های کاردان و قانونمدار بهره برده شود تا این مهم به خوبی اجرا و از حقوق مردم دفاع گردد. عزیزی کناری خواستار جدیت و پیگیری در خصوص موضوع حسابرسی از سازمان همیاری شهرداری های مازندران شد و با الزام دانستن این مسئله ، یادآور شد: امید می رود شورای اسلامی مازندران بتواند جایگاه والای خود را در بحث نظارتی در تمامی ارکان تصمیم سازی ایفا نماید .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :