تازه ها

دوشنبه 23 فروردين 1395-20:22 کد خبر:18488

مهمترین برنامه های آینده هیئت کشتی ساری


انعکاس شمال: ساماندهی امورات مربوط به کشتی ساری مسئله پردغدغه ای بود که با روی کار آمدن مهندس پیوندی به عنوان ریاست هیئت کشتی شهرستان ساری امید به روزهای موفق این رشته ورزشی در مرکز مازندران افزایش یافته است ؛ بر این اساس جلسه ای بین حسین دلیری رئیس ورزش و جوانان و مهندس پیوندی رئیس هیئت کشتی این شهر در محل کار اداره ورزش و جوانان ساری برگزار شد .

در این جلسه دلیری خطاب به دلیری اظهار داشت : بنده هیچگونه دخالتی در عزل و نصب کادر هیئت رئیسه کشتی ساری نخواهم کرد اما اگر از بنده هرگونه اطلاعات و کمکی در حوزه اعتلای کشتی ساری بخواهید در خدمت کشتی این شهر خواهم بود .

برپایه این گزارش مهندس پیوندی گفت: بنده قصد دارم از وجود همه چهره های نامدار و نام آور و پیشکسوتان و مربیان زحمتکش کشتی این دیار برای رسیدن به اهداف عالیه خدمت به کشتی استفاده کنم.

این گزارش حاکیست گفته می شود :

1-  محمد معصومی به عنوان دبیر هیئت ( وی رئیس هیأت کشتی کارگران مازندران و سابقه چند سال فعالیت به عنوان دبیر هیئت را داشته است )

2-  محمد ربیع پور به عنوان نایب رئیس ( وی سالها رئیس کمیته داوران کشتی مازندران بوده است )

3-  حسین قبادیان به عنوان یکی از مسئولین امور اجرایی هیئت کشتی

4-  حسن صفری به عنوان عضو هیئت رئیسه

ضمناً گفته شده در کادر هیئت کشتی از وجود سید محسن رستم کلاهی / حسن صفری / عسگری محمدیان / مجید ترکان / مرتضی قربانی / موسی بابایی / محمدی کیادهی / مظفر فولادی / سید علی خدایی / سید مراد محمدی / سید مصطفی میرعمادیان / عباس بابازاده و بسیاری دیگر از بزرگان کشتی استفاده خواهد شد .

شایان ذکر است در آینده ای نزدیک ساختمان هیئت کشتی ساری آماده بهره برداری و جلسه هماهنگی و معارفه اعضای هیئت رئیسه کشتی ساری و جلسه هم اندیشی با مربیان و پیشکسوتان مرکز استان برگزار می شود . گفتنی است مهندس پیوندی از حمایت مهدی عبوری شهردار ساری / حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران / مجید حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری و حسین دلیری رئیس ورزش و جوانان این شهر به نیکی یاد کرد . وی در خصوص علت تأخیر در معرفی کادر هیئت کشتی ساری اظهار داشت : به دنبال بررسی لازم و نظرخواهی از بزرگان و پیشکسوتان و صاحب نظران و مذاکره با بسیاری از دوستان ورزشی بوده ام اما تأکید می کنم از زمانیکه حکم مسئولیت کشتی ساری را پذیرفته ام لحظه ای بیکار نبوده و به امورات کشتی این شهر توجه کافی داشته ام و امیدوارم همه دلسوزان کمک به کشتی این شهر بنده و به طور کل کشتی ساری را برای رسیدن به قله های افتخار یاری رسانند. وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :