تازه ها

دوشنبه 23 فروردين 1395-19:18 کد خبر:18474

محمد دامادی :

فرهنگیان نقش محوری در تحقق پیام امسال ایفا کنند

انعکاس شمال - محمد دامادی گفت: فرهنگیان نقش محوری در تحقق پیام سال 95 ایفا کنند.


به گزارش انعکاس شمال، نماینده  مردم شریف شهرستان ساری و میاندرود درحاشیه اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در سال 95 در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نقش فرهنگیان در تحقق پیام امسال گفت: فرهنگیان نقش محوری در تحقق پیام سال 95 ایفا کنند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و انتخاب شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش یکی از مخاطبین پیام ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب است و همه فرهنگیان با همت مضاعف در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاشی دوچندان داشته باشند.
دامادی تحقق شعار سال اقدام و عمل را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر امروز به امنیت کشور بنگریم متوجه می‌شویم که ایران اسلامی امن‌ترین کشور در دنیاست و این امر به دست رهبر معظم انقلاب تحقق پیدا کرده لذا باید فرهنگیان با احساس مسئولیت، نقش محوری را در تحقق پیام سال ایفا کنند و پیام سال را فصل‌الخطاب قرار دهند.


وی گفت: بسیاری از دانش‌آموزان معنا و مفهوم اقتصاد مقاومتی را نمی‌دانند و در سال پیش رو پاسخ به شبهات دانش‌آموزان در همه زمینه‌ها به‌ویژه اقتصاد مقاومتی و تبیین آن ضروری است .
دامادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را عزم ملی برشمرد و ادامه داد: باید هر کسی که در هر کسوت و لباس قرار دارد با درک و تفکر به عمق این موضوع بنگرد و با اقدامات عملی برای خشکاندن ریشه مشکلات اقتصادی در جامعه تلاش کند.
وی ارائه مشاوره در راستای کاهش آسیب‌های دانش‌آموزی را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال تحقیر و به فساد کشیدن جوانان و نوجوانان است و باید برای مقابله با این معضل به دنبال طرحی جامع باشیم.


نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :