تازه ها

سه شنبه 17 فروردين 1395-11:3 کد خبر:18422

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری مطرح کرد:

اجرای منشور مدیریتی مهدی عبوری در سال اقتصاد مقاومتی

انعکاس شمال – مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری همکاران خودرابه کاهش هزینه های غیرضروری و تلاش در اجرای منشور مدیریتی مهدی عبوری در سال اقتصاد مقاومتی دعوت کرد .


به گزارش انعکاس شمال، اولین جلسه شورای اداری سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران به ریاست سید کمال آقامیری مدیرعامل این سازمان با حضور قاسم انگیزه و کاوه مرتضوی معاونین سازمان عمران و ایمان کاملی / علی ایزدی / حسینی / علیزاده / ذلیکانی / قانون / گلیم فروش / مجتبی ایزدی / ولی پور / وثوق / خالپور / هادیان / خادمی / باوند و بهروش برگزار شد .

برپایه این گزارش در این جلسه مدیرعامل سازمان عمران ضمن تبریک سال جدید به همکاران خود ، همگان را به رعایت نظم اداری / کاهش هزینه های غیرضروری و تلاش در اجرای منشور مدیریتی مهدی عبوری شهردار ساری در سال اقتصاد مقاومتی ( اقدام و عمل ) به توصیه مقام معظم رهبری دعوت کرد و گفت: هرگونه سختی که در فعالیت مان وجود داشته باشد اما با سعی و تلاش مضاعف و همت شبانه روزی سختی ها را به کام مردم شیرین خواهیم نمود .

آقامیری با بیان اینکه سازمان عمران آمادگی لازم را جهت سخت ترین مأموریت ها تحت فرمان مهدی عبوری شهردار ساری دارد ، گفت: حُسن اعتماد و حمایتی که مدیران شهری مخصوصاً شهردار و اعضای شورای شهر از فعالیت های سازمان عمران خواهند داشت ، بی شک ما را در اجرای فرامین محوله به توفیق لازم خواهد رساند . سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به اینکه از رهنمودهای همه اعضای شورای شهر / هیئت مدیره و شورای سازمان برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم در حوزه عمران و آبادانی استفاده ای بهینه خواهیم برد ، تصریح کرد : عملکرد مهدی عبوری مدیریت جهادی را در توسعه شهر ساری و خدمات ماندگار به مردم این شهر معنا کرد.

این مسئول در سازمان عمران در پایان خطاب به مدیران واحدهای ستادی و اجرایی خود خاطر نشان کرد : نظارت عالیه و توجه همواره به کیفیت و کمیت در اجرای پروژه های عمرانی را باید از الزامات خود بدانید چرا که ما حافظ منافع شهر و بیت المال هستیم و باید به درستی از این امانت به نفع شهر و شهروندان ساروی استفاده ببریم . این گزارش حاکیست در این جلسه سایر مسئولین نیز در سخنانی دیدگاههای خود را در خصوص برنامه های آینده خدمت رسانی به مردم تشریح و مباحث مطرح شده به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.وفائی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :