تازه ها

سه شنبه 17 فروردين 1395-1:30 کد خبر:18413

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرد:

آب‌گیری سد گلورد در سال 95

انعکاس شمال - مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از آب‌گیری سد گلورد در سال‌ جاری خبر داد و گفت: اقدامات مناسبی برای تسریع در ساخت سدهای گلورد و هراز صورت گرفته است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران، محمدابراهیم یخکشی در جلسه عمومی با کارکنان این شرکت، از توسعه زیرساخت‌ها، استیفای حقوق دولت، بهره‌برداری بهینه از منابع و تأسیسات آبی، تکریم ارباب رجوع، افزایش تولید و اتکا به تولیدات داخلی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی با بیان اینکه در بخش طرح و توسعه اقدامات مناسبی در سال گذشته اتفاق افتاده است، اظهار کرد: تهیه طرح پلان جامع آب شرب استان و تصویب آن در سطح ملی، اختصاص ردیف اجرایی برای تعدادی از طرح‌های آب‌رسانی و تغییر رویکرد مسئولان ملی نسبت به آب استان اتفاقات خوبی بود که با تلاش همکاران محقق شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از آب‌گیری سد گلورد در سال‌جاری خبر داد و گفت: اقدامات خوبی برای تسریع در ساخت سدهای گلورد و هراز صورت گرفت و همه تلاش خود را برای تکمیل سد گلورد به‌کار می‌گیریم تا آب‌گیری آن انجام شود و برای تسریع در تکمیل سد هراز پیمانکار بزرگ و با تجربه‌ای در سال گذشته وارد عرصه کار شده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران یکی از استان‌هایی است که از ظرفیت بالا در بخش نیروگاه برق‌آبی دارد، افزود: در سال 95 فراخوانی برای دو تا نیروگاه برق‌آبی داده شد و تلاش می‌شود آنها را عملیاتی کنیم.

یخکشی به اخذ مصوبه شورای اقتصاد برای بسته سد هراز و تأسیسات وابسته آن مبلغ فاینانس این طرح بزرگ را 600 میلیون یورو اعلام کرد و ادامه داد: اگر این مناقصه انجام شود اتفاق خیلی بزرگ و خوبی در استان رخ می‌دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :