تازه ها

شنبه 7 فروردين 1395-16:45 کد خبر:18362

چهره شهر ساری دگرگون شده است

انعکاس شمال – چهره شهر ساری نسبت به سال های پیش تغییر کرده است.


به گزارش انعکاس شمال ، سال 95 سال پیشرفت وتغییر برای ساری می باشد و المانهای نوروزی سال جدید چهره شهر را دگرگرگون کرده است .

برپایه این گزارش یکی از مسافران نوروزی که از شهر زیبای کرمان به ساری سفر کرده است در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار انعکاس شمال گفت:چند سال پیش برای اولین باربه ساری سفری داشتم ولی وقتی که به این شهر آمدم فکر می کردم ساری چون مرکز استان مازندران است شهری زیباست ولی وقتی در شهر گشتی زدم چیزی از سرسبزی و مرکز استان بودن ندیدم . ولی امروز بعد از چهار سال بخاطر زیارت امام هشتم (ع) از ساری عبور کردم وبا تصمیم خانواده در شهر مسقر شدیم و تغییررا در شهر ساری مشاهده نمودیم.

رضا فغانی مسافر نوروزی ساری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ساری چه تغییراتی کرده است به خبرنگار ما گفت:احداث پارک ملل ، المان های نوروزی ، از همه مهمتر برای ما آسفالت خیابان ها وگلکاری بلوارها  در شهرستان ساری چهره شهررا عوض کرده و این تغییرات به وضوح در شهر دیده می شود.

وی در ادامه  افزود: از مردم ساری می خواهم به شهر زیبای کرمان سفری داشته باشند تا از اماکن تاریخی شهر ما هم لذت و بهره کافی را ببرند.

فغانی در پایان از مسئولین و شهردارساری که در این مدت کوتاه باعث تغییرات محسوسی در مرکز استان شدند تشکر وقدردانی کرد و اظهار داشت : شهرستان ساری روزهای خوبی را در پیش روی خود خواهد داشت.حسن بابایی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :