تازه ها

شنبه 7 فروردين 1395-16:14 کد خبر:18355

سفر حدود ۵ میلیون مسافر و گردشگر نوروزی به مازندرن

انعکاس شمال - معاون عمرانی استانداری مازندران سفر گفت: حدود 5 میلیون مسافر نوروزی و 22 اکیپ سفر و فعالیت دارند.


به گزارش انعکاس شمال، علی نبیان در گفتگو با خبرگزاری کاسپین، با بیان اینکه تا امروز بیش از چهار میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر نوروزی از رامسر تا گلوگاه شب را در استان مازندران گذراندند، گفت: شاهد افزایش حجم مسافران نوروزی در استان نسبت به سال های گذسته هستیم

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تمهیدات این استان در ایام تعطیلات نوروزی در مازندران، اظهار کرد: از ۲۷ اسفند سال گذشته موج عظیم گردشگر و مسافران نوروزی به سمت استان مازندران آمدند.

نبیان افزود: مازندران از قطب های گردشگری و توریست پذیر کشور با برخورداری از ظرفیت های طبیعی جغرافیایی مانند جنگل و دریا در کنار مکان های تاریخی و گردشگری است.

وی با تاکید براینکه تا به امروز که در پیک دوم سفر های نوروزی قرار داریم، بیش از چهار میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر نوروزی از رامسر تا گلوگاه شب را در استان مازندران گذراندند، تصریح کرد: شاهد افزایش حجم مسافران نوروزی در استان نسبت به سال های گذسته هستیم.

نبیان با اشاره به سیاست کنترل ساخت و ساز ها و در مجموع فعالیت های عمرانی در تعطیلات نوروز، ابراز کرد: از جمله سیاست های مهمی که در طول تعطیلات نوروز پیگیر آن بودیم، نظارت بر فعالیت های عمرانی و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز بوده است.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه ۲۲اکیپ ویژه متشکل از جهاد کشاورزی و امور اراضی کار نظارت بر فعالیت های عمرانی را با بازدید های میدانی انجام داده اند، اظهار کرد: با متخلفین طبق قانون برخورد می شود و در سایر مواردی که نیاز به دستور قضایی باشد، دستور لازم اخذ و حکم تخریب صادر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :