تازه ها

پنجشنبه 27 اسفند 1394-17:59 کد خبر:18277

فرماندار مرکز استان خبرداد:

شهرستان ساری آماده پذیرایی از گردشگران نوروز است

انعکاس شمال - فرماندار شهرستان ساری از آمادگی مرکز استان مازندران در پذیرایی از گردشگران نوروزی خبرداد.

به گزارش  انعکاس شمال به نقل ازکمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: بخش‌های مختلف شهرستان ساری آماده است تا میزبان پذیرایی از گردشگران نوروزی باشد.

وی با اشاره به آمادگی 64 مدرسه برای اسکان مسافران، افزود:4 کمپ هلال احمر هم در شهرستان ساری به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.

فرماندار ساری با بیان اینکه شهرستان ساری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مختلفی برخوردار است، گفت: هر یک از این جاذبه‌ها می‌تواند گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب کند.

این مسئول با اشاره به اینکه روستاها و ییلاقات شهرستان ساری هم مورد توجه گردشگران بخش بوم‌گردی قرار دارند، تصریح کرد: در چند سال اخیر، گردشگری روستایی مورد نظر علاقه‌مندان به بوم‌گردی قرار گرفته است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه کشیک بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و ... در ایام نوروزی تعیین شده است، ادامه داد: همه امکانات و خدمات فراهم است تا به خوبی از گردشگران و همشهریان پذیرایی کنیم.

وی با اشاره به آغاز ستاد خدمات سفر نوروز 95 همزمان با سراسر کشور در 27 اسفند در شهرستان ساری، خاطرنشان کرد:

این ستاد دارای 14 کمیته است که در قالب ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری فعالیت می‌کنند.

فرماندار ساری با تاکید بر اهمیت  کمیته نظارت و تنظیم بازار، اظهار کرد: گشت‌های نوروزی به صورت مداوم، بازار را رصد می‌کنند تا مانع از گرانفروشی و کم‌فروشی شوند و شهروندان هم در صورت مشاهده این مسائل، می‌توانند مراتب به ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری اطلاع دهند.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: در این ایام بقاع متبرکه و امام‌زادگان هم پذیرای گردشگران نوروزی هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :