تازه ها

پنجشنبه 27 اسفند 1394-17:45 کد خبر:18275

آئین تجلیل از دکتر شجاعی، سید کمال آقامیری و سید محمد آقامیری برگزار شد


انعکاس شمال: به همت شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساری ، آئین تجلیل از سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران / دکتر سید محمد آقامیری عضو سه دوره شورای اسلامی شهر ساری و دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر یوسف نژاد منتخب مردم ساری در مجلس دهم / مهندس مرتضوی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان ساری و موسوی رئیس اداره بهزیستی مرکز استان برگزار شد .

در ابتدای این مراسم شعبان وفایی نژاد تویه درواری یکی از کارشناسان امور شوراها و شهرداری ها با قدردانی از عملکرد شورای بخش مرکزی شهرستان ساری ، به بیان مسائلی در خصوص پویایی بیشتر نهادهای مردمی پرداخت . برپایه این گزارش مهندس مرتضوی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان ساری طی سخنانی ضمن تشریح مشکلات حوزه استحفاضی خود و دهستان اسبورد شوراب به خصوص در بحث مشکلات آبرسانی / کشاورزی / دامداری / باغداری و میراب ها ، خواستار رسیدگی به مشکلات موضوعات مطروحه شد . در ادامه مراس دکتر یوسف نژاد منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی ضمن تشریح مشکلات ، از زحمات و خدمات اهالی این منطقه و تلاش مهندس مرتضوی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان ساری قدردانی و تلاش های سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران و دکتر سید محمد آقامیری عضو سه دوره شورای اسلامی شهر ساری را در خدمت به مردم مورد توجه و سپاس قرار داد و از آنها به عنوان نیروهای انقلابی / ارزشی و از خانواده های معظم شهدا و از یادگاران ارزشمند 8 سال دفاع مقدس به نیکی یاد کرد . یوسف نژاد اظهار داشت : باید از وجود مدیران با تجربه ای همچون دکتر سید محمد آقامیری در جایگاههای خوب خدمتگزاری استفاده ای بهینه شود . منتخب مردم ساری در مجلس دهم با اشاره به تلاش های موثر دکتر شجاعی در خدمت به مردم ساری ، تصریح کرد : با همکاری مهندس دامادی در مجلس دهم پیگیر حل مشکلات منطقه استفاده و در این راه از کمک های سید کمال آقامیری و دکتر سید محمد آقامیری نیز بهره خواهیم برد . دکتر یوسف نژاد افزود : بنده در دورانی که با دکتر شجاعی به عنوان نماینده مجلس کار می کردم همواره با وحدت و همدلی پیگیر موضوعات بوده ام در این دوره نیز با همکاری مهندس دامادی مسائل پیش رو را پیگیری خواهیم کرد . دکتر شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس با تأکید بر سخنان شعبان وفایی نژاد مبنی بر اینکه همه ما موظف به خدمت هستیم ، گفت: مراسم بسیار خوبی بود بنده ارادت ویژه ای به برادران آقامیری دارم آنها افرادی پرتلاش هستند که در هر منصبی قرار بگیرند توانایی خدمت موثر و بالقوه را دارند . وی افزود : برای دکتر یوسف نژاد و مهندس دامادی در سنگر پیش رو آرزوی موفقیت دارم و در هرکجا که باشم در خدمت مردم و سرباز نظام و انقلاب اسلامی هستم .

 شجاعی اظهار داشت : همه ما باید برای توسعه شهرمان ساری تلاش  کنیم و با تبعیت از قانون این مسیر را طی نمائیم . نماینده مردم ساری در مجلس گفت: به حمدالله مردم در انتخابات عالی ظاهر شدند و دو نماینده بسیار خوب را برای حضور در خانه ملت معرفی کردند . دکتر شجاعی از سید کمال آقامیری و دکتر سید محمد آقامیری نیز به عنوان مدیرانی انقلابی و وفادار به نظام یاد کرد . دکتر سید محمد آقامیری  عضو سه دوره شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه بنده به وظیفه قانونی و انقلابی خود عمل کرده ام ، اظهار داشت : به عنوان سرباز نظام و رهبری هرآنچه که به عنوان وظیفه بر دوشم بوده را انجام داده ام وی افزود: به حمدالله هم در دوره گذشته و هم در این دوره برای دکتر یوسف نژاد و دکتر شجاعی به عنوان دو نماینده مورد حمایت تلاش کرده ایم . آقامیری یادآور شد: سال 1394 سال وحدت و همدلی بود مردم نیز حماسه ساز بوده و دولت نیز در انجام وظایفش موفق عمل کرده است انتخاباتی خوبی را سپری کردیم و امید می رود ثمره آن را در ادامه مردم خوب کشورمان مشاهده کنند . دکتر سید محمد آقامیری با اشاره به اینکه برادر دکتر یوسف نژاد در کنار بنده در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت ، گفت: ایشان توفیق نائل آمدن به درجه رفیع شهادت را به دست آوردند و این خانواده از یادگاران جنگ و جهاد در انقلاب هستند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور دکتر یوسف نژاد پدر شهید کهنسال و مهندس مرتضوی از زحمات دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری / دکتر سید محمد آقامیری عضو سه دوره شورای اسلامی شهر ساری و سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی مازندران با اهداء هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد . گفتنی است مقرر شده بود در این مراسم از مهندس مهدی عبوری شهردار ساری نیز تقدیر شود که وی به جهت مشغله کاری در این مراسم حضور نداشت که هدیه ایشان به سید کمال آقامیری اهداء گردید .

 

نکات جالب توجه در مراسم مذکور :

حضور اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساری / دهستان اسبورد شوراب و دهیاران منطقه و معتمدین منطقه جالب توجه بوده است .

اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی از زحمات دکتر شجاعی / دکتر سید محمد آقامیری و سید کمال آقامیری قدردانی کردند . دکتر یوسف نژاد اظهار داشت .

دکتر یوسف نژاد گفت: این حرکت شایسته شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساری در تقدیر از دکتر شجاعی / دکتر سید محمد آقامیری و سید کمال آقامیری قابل ستایش است .

دکتر شجاعی گفت: در دورانی که با دکتر یوسف نژاد به عنوان نمایندگان مردم ساری در مجلس کار می کردم واقعاً همدلی و وحدت خوبی بین ما حاکم بود . وی افزود : به دکتر یوسف نژاد و مهندس دامادی به جهت جلب آرای مردمی تبریک و برایشان در خانه ملت آرزوی توفیق دارم .

در این مراسم از زحمات مهندس مهدی عبوری شهردار ساری تجلیل شد . دکتر شجاعی / دکتر سید محمد آقامیری و دکتر یوسف نژاد و سید کمال آقامیری و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی ساری و مهندس مرتضوی رئیس شورا مراتب قدردانی خود را از وی اعلام داشتند.دانیال براتی

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :