تازه ها

سه شنبه 25 اسفند 1394-23:55 کد خبر:18255

ورود روغن موتور گیاهی خاورمیانه به بازار


انعکاس شمال: عیسی اسحاقی گفت: این روغن موتور پس از ماه‌ها تلاش کارشناسان واحد کنترل کیفی ، پژوهش و آزمایشگاه ایرانول و با اخذ مجوز از سازمان ملی استاندارد ایران تولید شده است. 

وی مهمترین ویژگی روغن موتور پایه گیاهی تترا را کاهش آلودگی هوا ، کاهش مصرف سوخت و روغن، افزایش طول عمر موتور و صرفه اقتصادی برای مصرف کننده دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود از این محصول با توجه به ویژگی‌های آن استقبال خوبی شود. 

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: در تست‌های میدانی انجام شده بر روی محصول تترا کاهش مصرف سوخت حدود 5 درصد در 10هزار کیلومتر مشاهده شده است. 

به گزارش میزان، مهندس عیسی اسحاقی تصریح کرد: همچنین به دلیل کاهش ضریب اصطکاک در موتور میزان سایش به مقدار زیادی نسبت به روغن‌های معمول کاهش یافته است. 

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: این روغن موتور در تمامی خودروهای تولید داخلی قابل استفاده است. 

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار توسط کارشناسان و متخصصان داخلی موفق شدیم روغن پایه در حد گروه 2 ، روغن N100 و N150 را از سه ماه پیش تولید کنیم ، افزود: انشاءالله از سال آینده در محصولات از روغن‌هایی در حد گروه 2 استفاده کنیم که هم باعث افزایش کیفیت محصولات و هم مانع خروج ارز از کشور شود. 

اسحاقی تصریح کرد: به رغم مشکلات زیاد، رکود و کاهش قیمت نفت در سال جاری ، موفق شدیم رکورد تولید محصولات پالایشگاهی ایرانول را از اول تاسیس تاکنون و در فروش محصولات نیز توانستیم رکورد فروش محصولات را از ابتدای تاسیس ایرانول تاکنون بشکنیم . 

وی در ادامه از بهره برداری از مخازن 25 هزار تنی در بندر امام در اوایل نیمه دوم سال آینده خبر داد . 

گفت: در راستای افزایش کیفیت محصولات دو کار انجام دادیم که یکی اورهال و تعمیرات اساسی هایدوفینیشینگ پس از 17 سال و دیگری خط PDAT برایت استاک (که در روغن های صنعتی بکار می رود) پس از 16 سال بودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :