تازه ها

سه شنبه 25 اسفند 1394-23:51 کد خبر:18252

انتخاب افراد خاطی به عنوان ملی پوش اهانت به پیراهن تیم ملی است


انعکاس شمال: شعبان وفایی نژاد تویه درواری در همایش بزرگ ورزشکاران ساروی ضمن انتقاد شدید نسبت به سکوت وزیر ورزش و جوانان در خصوص انتخاب برخی از ورزشکاران مسئله دار و خاطی ، اظهار داشت : متأسفانه وزیر ورزش و جوانان و مسئولین ورزش کشورمان از این سنگر تنها برای کسب مدال ها و احکام و کاپ های قهرمانی و کرسی های ورزشی آنهم به هر قیمتی و هر ابزاری استفاده می کنند که این ظلم بزرگی در حق پرچم مقدس جمهوری اسلامی که ما بر پیکر شهیدانمان می پیچیدیم و در همه میادین به احترام به این پرچم مقدس قیام می کنیم . وی افزود : پرچم یک کشور نماد حاکمیت و ارزش های دینی / فرهنگی / اخلاقی و ورزشی آن کشور در میادین بین المللی است اما متأسفانه در مدیریت برخی از فدراسیون های ورزشی کشورمان ، سرمربیان تیم ملی در حق این پرچم کم لطفی محض کرده و پیراهنی که مزین به نام الله است را بر قامت افرادی می پوشانند که نماد بداخلاقی / فساد و فحشا و ترویج ضدارزش ها در ورزش هستند . شعبان وفایی نژاد در ادامه با بیان اینکه این حرکات نابهنجار ورزشی با سکوت مسئولین ترویج پیدا کرده ، تصریح کرد : در هیچ کجای دنیا کشوری همچون کشور ما این همه نسبت به معرفی ورزشکاران و مربیان بدون ضوابط خاص و ارزشیابی تخصصی اقدام نمی کنند اینگونه است که حاصل این بی تدبیری ها را ما در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاهها / بازی های آسیایی کره جنوبی و ... مشاهده کردیم که متأسفانه خسارات سنگینی بر قداست ورزش وارد کرده است .

این پیشکسوت و کارشناس ورزشی کشورمان در ادامه با طرح این پرسش از مسئولین وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه آیا شما نمی دانید حضرت امام (ره) ورزش را وسیله ای برای رسیدن به اهداف الهی مطرح کردند ، یادآور شد: متأسفانه ورزش قهرمانی در نظام الهی هدف نیست بلکه وسیله است و در حوزه های فرهنگی / اخلاقی و ارزشی از وزارت ورزش و جوانان اقدام شایانی ملاحظه نمی کنیم .

وفایی نژاد خاطر نشان کرد : در برخی از موارد حتی باشگاههای فرهنگی ورزشی برای ادامه حضور یک ورزشکار خاطی با انتقاد شدید پیشکسوتان این رشته روبرو می شوند اما سرمربی خارجی تیم ملی با معرفی او به تیم ملی به مدافعان ارزش های اخلاق و دینی دهن کجی می کند که بازهم این مسئله سوء با سکوت محض وزیر ورزش و جوانان سیمایی تأمل برانگیز به خود گرفته است . یوسف وفایی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :