تازه ها

يکشنبه 23 اسفند 1394-14:11 کد خبر:18206

تسریع در روند توسعه ورزش و جوانان مازندران با اختصاص بودجه یک درصدی دستگاههای اجرایی

انعکاس شمال - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: جذب یک درصدی بودجه دستگاه های اجرایی اهمیت به سزایی جهت توسعه ورزش و جوانان دارد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ حبیب حسین زادگان در جلسه هماهنگی ذیحسابان ادارات کل استان جهت جذب اعتبار یک درصد دستگاههای اجرایی به ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم به منظور کمک به ورزش و جوانان، جذب یک درصدی بودجه دستگاههای اجرایی بسیار ضروری بوده  و می خواهیم به عنوان اولین استانی باشیم که در این زمینه اقدام می نماید.

وی با اشاره به همکاری دستگاههای اجرایی در تحقق جذب یک درصد بودجه به ورزش استان گفت: با جذب یک درصد بودجه بخش عظیمی از مشکلات و منابع مالی ورزش و جوانان استان تامین می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه 40 درصد افتخارات و مدال ملی پوشان در بازی های المپیک و آسیایی اینچئون توسط فرزندان این دیار به دست آمده است، اذعان داشت: در حال حاضر ورزشکاران مازندرانی در کسب مدال و موفقیت به اندازه 17 استان کشور افتخارآفرینی می کنند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه مازندران سردمدار ورزش کشور بوده و در اکثر رشته های ورزشی افتخارآفرین است، اذعان داشت: تا المپیک ریو 2016 پنج ماه باقی مانده، تلاش داریم شرایط را برای کسب افتخارات و موفقیت بیشتر ورزشکاران مازنی در کسب مدال مهیا نماییم.

 این مسئول مازندران را استان جوان و پایگاه مهم ورزش کشور عنوان کرد و افزود: مازندران پایتخت ورزش کشور بوده و افتخارات و موفقیت های ورزشکاران مازندرانی در مسابقات مختلف برون مرزی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ورزش مازندران به دلیل قابلیت ها و پتانسیل، جایگاه مهمی در ورزش کشور دارد، خاطرنشان کرد: با اختصاص یک درصد بودجه دستگاههایی اجرایی شاهد رشد روز افزون در بخش های مختلف حوزه ورزش و جوانان باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :