تازه ها

جمعه 21 اسفند 1394-22:17 کد خبر:18205

مدير كل بنياد مازندران در يادواره دو هزار شهيد دانش آموز مازندران :

مطرح شدن جمهوری اسلامی به عنوان قدرت جهانی از برکت خون شهدا است

انعکاس شمال - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت:اگر امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان قدرت منطق و قدرت جهانی مطرح است از برکت خون شهدا است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از ايثارواحد مازندران عباسعلي رضايي در كنگره يادواره دو هزارشهيد دانش آموزاستان در سخنانی گفت: تکریم و تجلیل از مقام و نام شهید و پراکندن عطر و فرهنگ ایثار و شهداء در جامعه وظیفه همه آحاد مردم است و مختص یک سازمان و دستگاه نیست.
رضایی گفت:شهید بعد از شهادت متعلق به جامعه است و وظیفه تک تک آحاد جامعه است برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر آن قدم بردارد و پیام شهید را به نسل های خود منتقل کند.
وی افزود: اگر جامعه ای بخواهد از گردنه های سخت عبور کند باید فرهنگ ایثار و شهادت در آن به طور جدی جاری شود که عبور از این گردنه ها ثمره خون شهداء و صبر و استقامت خانواده های شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران از دست اندركاران برگزاري يادواره 2000 شهيد دانش آموز و فرهنگي استان قدرداني كرد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هدف از برگزاری یادواره های شهدا را پیوند نسل امروز و دیروز دانست و گفت: برای معرفی ارزش های حاکم بر دانش آموزان دیروز که با وجود سن کم برای دفاع از آرمان های اسلام و میهن خود جان خود را فدا کرده‌اند هر مدرسه یک شهید معرفی شده تا دانش آموزان تفکری در تاریخ داشته و به عمق زندگی شهیدان مراجعه کنند.
وي گفت: اگر امروز صدای اسلام خواهی در کشور های مختلف طنین انداخته است به برکت خون شهدای ماست و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان قدرت منطق و قدرت جهانی مطرح است از برکت خون شهدا است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :