تازه ها

سه شنبه 18 اسفند 1394-15:7 کد خبر:18164

مدیرعامل آبفار مازندران:

مشترکین آب روستایی در مصرف آب در آستانه سال جدید صرفه جویی کنند

انعکاس شمال - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت:مشترکین آب روستایی تمامی شستشوها و نظافت منازل خود را حداکثر تا پایان 25 اسفند ماه به پایان برسانند .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازاداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛مهندس مجید عبدالهی با اشاره به اینکه اکثر روستاهای مازندران مقصد گردشگری است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران در ایام نوروز به روستاهای استان سفر می کنند اظهار داشت: در این ایام مصرف آب به شدت افزایش یافته و ممکن است تاسیسات موجود جوابگوی نیاز بالای مصرف آب نباشد لذا از مشترکین انتظار داریم با صرفه جویی در مصرف آب ما را در ارائه خدمات مطلوبتر یاری رسانند.
وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در راستای جلوگیری از قطع احتمالی آب در ایام تعطیلات نوروز گفت:علاوه بر شناسایی منابع تامین آب کمکی ،تجهیزات مورد نیاز همانند الکتروپمپ های یدکی و دیزل ژنراتور به تعداد مورد نیاز آماده به کارگیری در مواقع ضروری می باشد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از آماده باش واحدهای کشیک نوروزی و اکیپ های اتفاقات و تانکرهای سیار به صورت شبانه روزی نیز در همه شهرستانها خبر داد و افزود: این واحدهای امدادی آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران به ویژه در هنگام بروز حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی می باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :