تازه ها

سه شنبه 18 اسفند 1394-12:18 کد خبر:18150

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

بازگشایی 3 نقطه ترافیکی در غرب مازندران

انعکاس شمال - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بازگشایی و بهره‌برداری پل سردآبرود، پل و تونل بزرگ در کمربندی شهرستان چالوس برای ایام نوروز خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی گفت: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام نوروز و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله نوشهر، چالوس و.... می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گردشگران و مسافران همه ساله به دلیل حجم بالای ترافیک در مدخل ورودی کمربندی چالوس دچار مشکل می‌شوند این اداره‌کل با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی راهداران پل و تونل بزرگ این کمربندی را بازگشایی کرده تا تسهیل در امر تردد برای این افراد فراهم شود.

نوروزی اظهار کرد: با برقراری تردد بر روی این پل و تونل حجم بالای ترافیک منطقه کاهش یافته و مسافران می‌توانند با آرامش و آسایشی بیشتری از سفر خود بهره ببرند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره مشخصات اجرایی این پروژه‌ها، افزود: تونل به طول 530 متر با اعتبار 315 میلیارد ریال و پل نیز به طول 430 متر با 11 دهانه با صرف اعتبار 240 میلیارد ریال به اجرا در آمده است.

وی درباره دیگر اقدامات این اداره‌کل در جهت تسهیل در امر تردد مسافران نوروزی، گفت: با همت تمام راهداران و مسؤلان ذیربط پل جدید سردآبرود چالوس با دهانه 31 متری و پل ورودی تونل به طول 96 متر با صرف اعتبار 11 میلیارد ریال نیز در این ایام بازگشایی شده تا تردد برای مسافران راحت و ایمن شود.

به گزارش فارس، مرکز مدیریت راه‌های مازندران با دو شماره تلفن 141 (گویا) و 33322320 (شبانه‌روزی) و سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ‌گویی به مسافران نوروزی در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :