تازه ها

دوشنبه 17 اسفند 1394-10:35 کد خبر:18138

فرماندار ساری عنوان کرد:

تدوین 22 برنامه ویژه هفته بزرگداشت مقام شهدا

انعکاس شمال - فرماندارساری گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته شهید، 22 برنامه تدوین شد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری ، احمد حسین‌زادگان درباره برنامه‌های بزرگداشت هفته شهید اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته شهید، 22 برنامه تدوین شد.

وی با بیان اینکه افتتاح گلزار شهدای تیرکلای ساری از شاخص‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته شهید است، افزود: عطرافشاتی گلزار مطهر شهدای مرکز استان با حضور استاندار مازندران هم از دیگر برنامه‌ها است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه عطرافشانی مزار مطهر شهدا پنجشنبه این هفته مصادف با بیستم اسفندماه در سالن اجتماعات گلزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار می‌شود، گفت: با حضور در این مراسم، پیمان مجدد با شهدا می‌بندیم که حافظ منافع و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

همچنین رئیس بنیاد شهید شهرستان ساری هم در سخنانی اظهار کرد:‌ مسابقات قرآنی ویژه برادران و خواهران از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته شهید بود که برگزار شد.

زیبافر با اشاره به اینکه کاشت نهال هم از سری برنامه‌های این هفته بود که با همکاری منابع طبیعی شهرستان و معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان انجام دادیم، افزود: درنظر داریم نسبت به کاشت یکصد نهال در دانشکده قدسیه ساری اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه از عموم مردم دعوت می‌کنیم در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا شرکت کنند، گفت: این مراسم ساعت 14 و سی دقیقه روز پنجشنبه این هفته در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :