تازه ها

دوشنبه 17 اسفند 1394-8:58 کد خبر:18126

سید کمال آقامیری :

تنها هدف سازمان عمران اجرای موفق پروژه ها می باشد

انعکاس شمال - سید کمال آقامیری در جلسه شورای اداری گفت : اجرای موفق پروژه های عمرانی تنها هدفی است که سازمان عمران آن را دنبال می کند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران ، آخرین جلسه شورای اداری سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران در سال جاری به ریاست سید کمال آقامیری مدیرعامل این سازمان تابعه و با حضور قاسم انگیز و کاوه مرتضوی معاونین فنی و اداری مالی / ایمان کاملی / امید فرجی / مجتبی ایزدی / ذلیکانی / قانون / حبیبی/ بهروش / هادیان / کلانتری / حسینی / خادمی / عابدین زاده مسئولین واحدهای مختلف این سازمان برگزار شد .

برپایه این گزارش در جلسه فوق مدیرعامل سازمان عمران با بیان اینکه انتخابات به پایان رسیده است و باید با وحدت به دنبال اهداف آتی این سازمان باشیم ، اظهار داشت : اجرای موفق پروژه های محوله به سازمان عمران تنها هدفی است که باید آن را در سایه تعامل با مدیران شهرداری و استفاده از رهنمودهای آنان به انجام رساند . سید کمال آقامیری با اشاره به جدیت پرسنل متخصص سازمان عمران در تبعیت از دستورات و تأکیدات مهدی عبوری شهردار ساری ، افزود : علیرغم اینکه در زمان انتخابات بحث تبلیغات مطرح بود اما سعی بر آن داشتیم تا با انجام پروژه ها حتی به صورت شبانه روزی ، به وظیفه ذاتی و سازمانی خود عمل نماییم که پیشرفت پروژه های عمرانی ادعای بنده را تصدیق می نماید .

این مسئول در سازمان عمران شهرداری ساری با اشاره به اینکه سازمان عمران زیرمجموعه شهرداری و آمادگی کافی برای انجام هر پروژه عمرانی را دارد ، تصریح کرد : مهدی عبوری نماد یک مدیر جهادی و الگویی مناسب برای مدیران شهرداری های کشور است . وی با تأکید بر تمرکز مدیران و پرسنل سازمان عمران به وظایف محوله یادآور شد: در تعریف کار ما تنها اجرای پروژه های عمرانی آورده شده و اینکه می توانیم به طور همزمان بالغ بر 15 پروژه عمرانی را اجرا نماییم آنرا مرهون حمایت های مدیران شهری هستیم . این گزارش حاکیست سید کمال آقامیری بعد از پایان این جلسه و در گفتگویی با بیان اینکه لایروبی نهرگذرخان و زیرگذر بلوار داراب علیرغم نوسانات شرایط جوی باجدیت دنبال می شود ، از اجرای چندین پروژه عمرانی جدید خبر داد و گفت : با تلاش تیم های عملیاتی این سازمان احداث نوه بتنی در کوچه محراب 25 از بلوار کشاورز/ چهارده متری بعثت از انتهای شربتی و کوچه انشائیان از خیابان پیام نور آغاز و در حال انجام است . به گفته آقامیری تیم های فنی عملیاتی سازمان عمران مشغول انجام پروژه احداث جدول بتنی در کوچه داوود میرکریمی از بلوار کشاورز و کوچه فردوس شانزده از خیابان پل گردن هستند ؛ مدیرعامل سازمان عمران از اجرای کانال  کوچه امام جعفر صادق از خیابان معلم خبر داد و خاطر نشان کرد: پروژه هدایت آب های سطحی با احداث کانال در ضلع جنوبی ریل راه آهن از رودخانه اسپیورد تا کوی اتحاد / کوی سید الشهدا یازده از بلوار فرح آباد/ کمربندی جنوبی/  انتهای کوچه بهاران از غفاری بلوار کشاورز/ کوچه امام رضا پانزده از بلوار امام رضا(ع) دنبال می شود .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :