تازه ها

يکشنبه 16 اسفند 1394-19:31 کد خبر:18119

مديرعامل سازمان ميوه و تره بار شهرداري ساري :

از هفته پاياني اسفندماه فروش ميوه در هشت نقطه شهر آغاز مي شود

انعکاس شمال - مديرعامل سازمان ميوه و تره بار شهرداري ساري گفت:از ۲۵ اسفند ماه در هشت نقطه شهر كار فروش سيب و پرتقال را با قيمت مصوب آغاز می شود.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري مهندس زمان اصغري در مصاحبه اي با اعلام خبر فوق گفت : كانكس هاي هشت گانه سازمان بهترين سيب و پرتقال را با قيمت مصوب در اختيار مردم مي گذارد اين در حالي است كه در صورت افزايش قيمت مرغ سازمان  ميوه و تره بار در اين مورد هم آمادگي دارد تا به توزيع آن با نرخ مصوب بپردازد .

وي سپس با اشاره به نارضايتي شهروندان از حجم انبوه دست فروشان در معابر عمومي و بخصوص يكي از خيابانهاي مركزي شهر احداث بازارچه موقت را مورد توجه قرار داد و گفت : اين بازارچه كه ظرفيت ۲۰۰ تا ۲۵۰ غرفه را دارد براي ساماندهي دستفروشان پيش بيني شده است تا معضل سد معبر نيز از بين برود .

مهندس اصغري آنگاه به ايجاد مكاني جهت فروش اقلام مورد نياز مسافران نوروزي در بوستان قائم پرداخت و افزود :  نظر به اينكه مسافران نوروزي از اين بوستان براي اسكان استفاده مي كنند ايجاد مكاني جهت فروش اقلام مورد نياز آنها يك امر ضروري است كه به دستور شهردار محترم دنبال شد و به نتيجه هم رسيديم .

وي در بخش ديگري از اين مصاحبه ساماندهي بازارهاي شهر را يكي از برنامه هاي اين سازمان عنوان كرد و خاطرنشان نمود : با توجه به استقبال خوب شهروندان از بازارهاي روزانه همواره در تلاش هستيم تا اين بازارها به بهترين شكل ممكن خدمت رساني كنند كه صد البته همراهي و همكاري فروشندگان هم در اين پيوند بسيار موثر است .

از سوي ديگر در نظر داريم بزودي  كار سنگفرش قديمي ترين بازار  روز ساري را هم آغاز كنيم تا اين بازار موقعيت بهتري پيدا كند . 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :