تازه ها

شنبه 15 اسفند 1394-17:42 کد خبر:18107

مسئولینی که به ادعا اکتفا می کنند


کمک به ورزش مازندران، وعده ای که رنگ عمل به خود ندیده است

انعکاس شمال: سال گذشته مسئولین استانداری مازندران جهت کمک های همه جانبه به ورزش مازندران در حوزه برگزاری مسابقات المپیاد کارگری / مسابقات لیگ کشتی باشگاههای جهان و برگزاری مسابقات کشتی جام بین المللی شهید هاشمی نژاد قول ها و وعده های بسیاری در خصوص کمک های مالی داده بودند اما متأسفانه تنها به ادعا اکتفا کردند و این وعده ها هیچگاه رنگ عمل به خود ندید .

اما در سویی دیگر اداره کل ورزش و جوانان مازندران علیرغم محدودیت هایی که داشته به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و هرآنچه که در توان و اختیاراتش بوده برای برگزاری باشکوه تر مسابقات مذکور به کار بسته است ؛ این کم لطفی ها حتی در خصوص فدراسیون کشتی نیز صدق می کند و آنها نیز به قول های خود عمل نکردند و حتی کلیه درآمد های مالی اسپانسر مسابقات را برای صرف هزینه های خود مورد استفاده قرار دادند! تا به ورزش و هیأت کشتی مازندران هیچ کمکی اختصاص نیابد .

بهر حال شایسته است که همه مسئولین در آستانه رویداد بزرگ المپیک به اداره کل ورزش و جوانان مازندران و هیأت های ورزشی کمک کرده و موجب دلگرمی آنها برای حضور قدرتمندانه در مسابقات شوند ؛ این روزها ورزشکاران / مربیان / داوران و دست اندرکاران مازندرانی چشم انتظار مساعدت مسئولین هستند تا بستر برای فعالیت مطلوب ترشان مهیا شود . شعبان وفائی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :