تازه ها

شنبه 15 اسفند 1394-16:52 کد خبر:18093

مدیر عامل باشگاه شهدای غواص مازندران:

مردم به وظیفه خود درانتخابات عمل کردند حالا منتخبان وعده‌های خود را عملی کنند

انعکاس شمال - مدیر عامل باشگاه شهدای غواص مازندران گفت: مردم به وظیفه خود در انتخابات عمل کردند حالا منتخبان وعده‌های خود را عملی کنند.


به گزارش انعکاس شمال ، سید محمد علی رضازاده در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در هفتم اسفند ماه با بیان این مطلب که حضور حماسی مردم در هفتم اسفند ماه مانور عملی بصیرت بود، لذا بصیرت مردم موجب حضور آنها در صحنه انتخابات شد گفت : این حضور مانور وحدت حول محور ولایت بود و به دشمنان ثابت کردیم که در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم.
وی اظهار داشت: پس از انتخابات رقابت‌ها به رفافت‌ها تبدیل شوند تا بتوان در سایه اتحاد و همبستگی توسعه استان را در همه زمینه‌ها رقم زد.
رضازاده با بیان اینکه ملت ایران برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات خود رقم زدند و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، عنوان کرد: مردم به وظیفه خود در انتخابات عمل کرده و اهتمام ورزیدند تا جواب مثبت به دشمنان دین و اسلام ندهند و امروز نمایندگان راه یافته به مجلس باید وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند و ضمن قانونگذاری و نظارت بر اجرای دقیق قانون، به وعده‌های خود عمل کنند.
وی اظهار داشت: این حضور نشانه ارزش و جایگاه نظام اسلامی و پیروی مردم مازندران از ولایت فقیه است.
نایب رئیس هیات اسکواش استان مازندران با بیان این مطلب که نمایندگان منتخب تنها نماینده یک عده از مردم نیستند بلکه در قبال همه مردم مسئولیت دارند و باید وظایف خود را در راستای رفع مشکلات مردم انجام دهند گفت : نمایندگان، وکیل همه مردم هستند و باید در برنامه‌های خود، همه مردم را مدنظر قرار دهند و  در برابر مشکلات همه مردم جامعه مسئولیت دارند بنابراین باید مسئولیت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.
رضازاده گفت: همه باید زیر پرچم ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در کنار یکدیگر، فارغ از حزب و جناح به پیشرفت کشور در ابعاد مختلف کمک کنیم و با پیروی از رهبری، در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیریم.


نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :