تازه ها

پنجشنبه 13 اسفند 1394-23:2 کد خبر:18081

لوزانو تماشاگر ویژه هنرنمایی بلندقامتان سازمان عمران شهرداری ساری


انعکاس شمال: شعبان وفایی نژاد تویه درواری مسئول ورزش سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران از حضور لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان برای تماشای دیدار فینال والیبال لیگ یک باشگاههای کشور در سالن سید رسول حسینی خبر داد و اظهار داشت : از آنجائیکه ساروی ها در بین همه شهرهای کشورمان ، بیشترین تماشاگر و پرشورترین علاقمندان به این رشته ورزشی را دارد فلذا فدراسیون والیبال در نظر دارد که بستر را برای حضور لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال برای تماشای این بازی فراهم آورد .

وفایی نژاد در پاسخ به این سوأل که آیا احتمال دارد بازی این تیم مقابل شهرداری اراک بدون حضور تماشاگران برگزار شود  ، تصریح کرد : در دیدار با کاله عده ای اندک از تماشاگران بداخلاقی کردند که سوء تفاهمی بیش نبود و به حمدالله هیچ مشکلی خلق نشد و بازی بدون حاشیه ای خاص انجام و با برتری مطلق سازمان عمران شهرداری ساری به اتمام رسید . وی افزود : بازی بدون تماشاگر حکم انسان بی روح / نفس و احساس را دارد و زیبایی ورزش در حضور تماشاگران باعث ایجاد انگیزه بین ورزشکاران می شود .

مسئول ورزش این سازمان تابعه شهرداری ساری با بیان اینکه ورزشکاران / مربیان / داوران و تماشاگران 4 ضلع ورزش به شمار می روند ، یادآور شد: از همه تماشاگران فهیم و پرشور ساروی انتظار می رود در فضایی سالم و به دور از هرگونه حاشیه و تنش تنها به تشویق سالم تیم خود بپردازند و به این نکته دقت کنند که این دیدار با حضور نماینده ارشد فدراسیون والیبال / سرمربی تیم ملی و دیگر مسئولین برگزار می شود و حفظ حرمت ها در اصل ورزش الزامی است .

این مسئول افزود : از آنجائیکه ما باید در این استادیوم میزبان بازی ها باشیم نباید برای آینده و میزبانی از تیم های لیگ برتری مشکل سازی شود . وفایی نژاد در رابطه با آینده تیم ساری در لیگ برتر نیز خاطر نشان ساخت : همه نگاهها و امیدهای ما به مهدی عبوری شهردار ورزشدوست شهرمان و همچنین اعضای شورای شهر / شورای سازمان / هیئت مدیره و شخص مدیرعامل است که بستر را برای حضور قدرتمندانه سازمان عمران در رقابت های لیگ برتر والیبال مهیا سازند . شعبان وفایی نژاد تویه درواری در پایان در خصوص تعیین نفرات جدید نیز اظهار کرد : ما قدردان زحمات مهره های خوب خودمان هستیم اما در این حوزه کادر فنی تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند و احدی حق دخالت در این مسئله را ندارند ما یکی از بهترین کادر فنی والیبال کشور را در اختیار داریم و انشالله با تیمی قدرتمند در مسابقات آتی حضور خواهیم داشت .دانیال براتی

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :