تازه ها

سه شنبه 11 اسفند 1394-13:25 کد خبر:18052

بازار تبلیغات انتخابات در ساری به سوی انتخابات شورا هدایت شده است


انعکاس شمال: با اعلام نتایج انتخابات مجلس در ساری شاهد آغاز تبلیغات گسترده داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ساری هستیم ؛ همه ستادها فعال و فعالتر و سازمان یافته تر از گذشته هستند و برخی از داوطلبان انتخابات که توفیق جذب آراء یا بحث تعیین صلاحیت را پیدا نکردند مدعیان اصلی حضور در این عرصه به شمار می روند ؛ البته حدود نیمی از اعضای کنونی شورای شهر یا تمایل به حضور ندارند و یا در بحث تعیین صلاحیت براحتی نمی توانند مدعی باشند ؛ به هر حال اینبار در انتخابات شورای شهر ظاهراً خیلی محکم و قوی در بحث عبور از فیلتر ورود به انتخابات شورای شهر مباحثی مطرح می باشد اما در بحث انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهرها موضوعاتی در نظر گرفته می شود که جلب آراء را با دشواری همراه می کند .

رقابت سنگین مدعیان انتخابات و نمایندگان گذشته و افراد منصوب به نمایندگان فعلی برای گرفتن سکان هدایت شورای شهر طرح و برنامه داشته و تعدادی از شهرداران گذشته نیز تیم های خود را چیده و فعالیت خود را با حرکتی آهسته آغاز کرده اند .

به هر حال ترکیب آینده شورای شهر به طور یقین تفاوت زیادی با ترکیب حال حاضر خواهد داشت . گفته می شود حداقل 30 ورزشکار شاخص ساروی که بسیاری از آنها قهرمانان خوشنام این دیار هستند از جمله شاهرخ صداقتی زاده پهلوان نامدار کشتی ایران / تعدادی زیادی از مداحان صاحبنام / 20 تن از بانوان که تعدادی هم کاندیدای نمایندگی مجلس بوده اند / تعدادی از خبرنگاران و حتی تعداد زیادی از اعضای شوراهای اسلامی روستاها در حال حاضر عزم خود را جزم کرده تا با اعزام مردم از روستاها به شهرها در روز انتخابات بخت خود را برای حضور در این عرصه بیازمایند .

حداقل 20 تن از پرسنل شهرداری ساری که تعدادی از آنها را مدیران باتجربه تشکیل می دهند در کنار تعدادی از شهرداران گذشته مناطق ساری و جامعه تویه درواری ها این بار بر روی چند کاندیدا به توافق دست یافتند . در سویی دیگر تعدادی از فرمانداران گذشته و تعدادی از مدیران کنونی فرمانداری / بخشداری / دهیاران هم برای حضور در انتخابات شورای شهر ساری برنامه ریزی کرده اند ؛ ظاهراً اینبار ساروی ها قصد دارند که اعضای شورای شهر معرفی کنند که اگر بچه شهر نباشند حداقل اینکه ساروی ها به ساروی ها اعتقاد داشته باشند و حریم وحرمت خودشان را بدانند و افرادی را برای حضور در این جایگاه مهم مردمی انتخاب نکنند که نماد نامناسبی دارند . قابل توجه است جامعه مداحان / دانشگاهیان / مهندسین / پزشکان و ورزشکاران به دنبال اعضای شورای شهری هستند که دلسوز و متعهد و کاردان باشند .

برپایه این دیدگاه تحلیلی گفته می شود صالحی نیا / حجازی / صداقتی زاده / مرتضی قربانی / صفری / محمودی / آقامیری / حاجاتی / نقی کلانتری / محمدیان / بابک کلانتری / جامی / کهنسال / زمانی / میری / امین برزگر / وفایی نژاد / رضویان / جلالی / سبحانی / اسدی / غلامی / براتی / حسن رمضان زاده / نعمتی / هوشیار / سیفی / ترکان / طاهری / طالبی / رادنیا / ذاکری / مرتضوی / مستشرق / افضلی / سلطان تویه / بازگرد / روحی / لاریمی / فلاح / شعبانی / صادقلو / موسوی / خاوری / دهقان و ... از جمله چهره هایی هستند که از هم اکنون فعالیت های خود را برای حضور قدرتمندانه در انتخابات آتی شورای شهر ساری آغاز کرده اند.شعبان وفائی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :