تازه ها

دوشنبه 10 اسفند 1394-16:18 کد خبر:18034

صعود قاطعانه سازمان عمران شهرداری ساری به لیگ برتر والیبال


انعکاس شمال: در ادامه مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور تیم سازمان عمران شهرداری ساری با شکست کاله جوان محمودآباد به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود کرد. بلند قامتان سازمان عمران که این بازیها را مقتدرانه آغاز کرده بود توانست با نمایشی چشمگیر در تمام بازی ها و پیروزی های مستمر جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد .

برپایه این گزارش  در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ برتر تیم سازمان عمران شهرداری ساری با برتری سه بر یک مقابل کاله جوان محمودآباد توانست به این مهم دست یابد ؛ در این بازی که در حضور بیش از ۳ هزار تماشاگر مشتاق در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، تیم میزبان موفق شد مهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

برپایه این گزارش علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده منتخب مردم ساری و میاندرود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران ، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، سعید نجاریان عضو شورای اسلامی شهر ساری، علی رجبی مدیرکل ثبت احوال استان ، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و تقوی رئیس هیئت والیبال استان از مهمانان ویژه در سالن بودند. شعبان وفایی نژاد

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :