تازه ها

يکشنبه 9 اسفند 1394-13:39 کد خبر:18024

پیام قدردانی فرماندار ساری از حضور پرشکوه مردم در انتخابات

انعکاس شمال - فرماندار مرکز استان در پیامی از حضور پرشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌زادگان با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

                                                                      بسمه‌تعالی

مردم ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، به وسیله برگزاری انتخابات، سرنوشت خود را تعیین کردند و یک بار دیگر در هفتم اسفندماه، تجلی حضور را به نمایش گذاشتند.

حضور گسترده اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیانگر افزایش درک سیاسی مردم و ارادت ملت ایران به انقلاب اسلامی است.

شوری که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان به پا کردند مثال زدنی است، بار دیگر ملت ایران برگ زرینی از خود در تاریخ به یادگار گذاشتند.

لازم می‌دانیم از مردم قدرشناس و فهیم شهرستان ساری برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کنیم. همچنین از مردم مازندران هم به دلیل حضور گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکر می‌کنیم و قدردان این حضور پرشکوه هستیم.

 

احمد حسین‌زادگان

فرماندار شهرستان ساری

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :