تازه ها

يکشنبه 9 اسفند 1394-13:25 کد خبر:18018

ریشه خرید و فروش آراء در انتخابات ساری را خشک کنید


انعکاس شمال: سخن بنده خطاب به مدعی العموم / فرمانداری/ شورای نگهبان / هیأت نظارت و هیأت اجرایی همه و همه بیایید و برای همیشه بساط ظلم بزرگی که در حق شهرستان ساری تحت عنوان خرید و فروش آراء مطرح می باشد را برچینید و ریشه فساد و فحشا را که از همین جا آغاز می شود ، بخشکانید . البته همه این فساد و سیاه بختی ها و لکه ننگ انتخابات ها در ساری از انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد متأسفانه در برخی از اعضای شورای شهر با این ابزار زشت و ناصواب و غیرعقلانی به پارلمان شهری راه پیدا کردند و بر همین اساس در طول مدت حضور در شورای شهر به دنبال جبران هزینه های خرید آرای مردم بوده و هستند.

بنده از همه مسئولین انتظار دارم که برای تأمین سلامتی آینده انتخابات شورای شهر و مجلس خبرگان رهبری در ساری برای همیشه این بساط را جمع کرده و این لکه ننگ که ساری و سایر شهرهای مازندران را درگیر خود کرده پاک کنید .

زمانیکه بحث رقابت در انتخابات در ساری مطرح می شود بلافاصله در افکار عمومی همه کسانی که در ستادها فعالیت می کنند به این موضوع مطرح می شود ما چقدر اعتبار مالی برای خریداری آراء داریم ؛ خریداری آراء در کلیه انتخابات یک سوژه مهم / اساسی و زیربنایی برای کسب نتیجه لازم می باشد از همه بدتر در بحث خرید و فروش آراء ، موضوع دانه درشت ها یعنی سرگروه فروشندگان آراء در مناطق و محلات مطرح است متأسفانه حتی برخی از مسئولین در رده شوراهای روستاها و دهیاری ها را هم دارد این سوژه در حال نهادینه شدن است . در شرایط کنونی هیچ دستگاه و متولی ، قصد مبارزه و برخورد قاطعانه با این مسئله سوء اجتماعی را ندارد و امید می رود حداقل از همین انتخابات استارت برخورد شدید با خریداران و فروشندگان آراء در ساری و مازندران زده شود.شعبان وفائی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :