تازه ها

شنبه 8 اسفند 1394-17:51 کد خبر:18006

اعلام نتايج نهايي شمارش آراي برخي حوزه هاي مازندران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

 انعکاس شمال - 7 اصلاح طلب، 2 مستقل و یک اصولگرا داوطلبین راه یافته به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.


نمایندگان مازندران انتخاب شدند

حوزه انتخابیه ساری و میاندورود  : دامادی و یوسف نژاد از ساری و میاندورد به پارلمان راه یافتند .یوسف‌نژاد به عنوان گزینه قطعی اصلاح‌طلبان و دامادی نیز که گفته می‌شد در دوره قبل مستقل بوده است در این دوره از لیست اصلاح‌طلبان معرفی شد و حضورشان را تاکنون در بهارستان قطعی کرده اند.

حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار: ولی‌الله نانواکناری راهی بهارستان شدولی‌الله نانواکناری از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار برای نخستین‌بار مجلس شورای اسلامی را تجربه می‌کند.نانواکناری از یادگاران دفاع مقدس است و نام وی در جبهه متحداصولگرایان مازندران به عنوان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم وجود داشت.مقداد نجف‌نژاد نماینده فعلی مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در شمارش آرا بعد از وی قرار دارد.

حوزه انتخابیه آمل و لاریجان : یوسفیان‌ملادر مجلس ماندگار شدعزت‌الله یوسفیان‌ملا با کسب بیشترین آرا، نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس دهم شدبا پایان یافتن شمارش آرا عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس نهم توانست مجدداً رای اعتماد از مردم این شهرستان بگیرد و مجوز ورود به خانه ملت در دور دهم را کسب کند.

 حوزه‌های انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی : در حوزه‌های انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سواکوه شمالی دو نماینده باید راهی بهارستان شوند که حضور عبدالله رضییان در بهارستان قطعی شده است.

حوزه انتخابیه بابل : با پایان یافتن کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه بابل، حضور یکی از کاندیداها به‌عنوان نماینده مجلس قطعی و انتخاب نماینده دوم نیز به دور دوم کشیده شد.علی نجفی‌خوشرودی از طیف اصلاح‎طلبان با کسب 63 هزار و 306 رای از نتیجه شمارش آرا در 509 شعبه اخذ رای در حوزه بابل و بندپی به‎عنوان یکی از نمایندگان قطعی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه وارد بهارستان می‎شود.همچنین حسین نیازآذری با کسب 59 هزار و 700 رای و همت‌الله طاهرنژادلداری با کسب 55 هزار و 200 رای، حائز بیشترین آرا شدند و با توجه به اینکه آرای این‎دو نزدیک به‌هم بوده و در حوزه انتخابیه بابل و بندپی نیز دو نماینده باید به مجلس راه یابند، لذا انتخاب نماینده دوم به دور دوم کشیده شده است.

 حوزه انتخابیه نور و محمودآباد : در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد صفر(علی) اسماعیلی از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد با پیشی‌ گرفتن از رقبا برای نخستین‌بار بهارستان را تجربه می‌کند.با این نتیجه عبدالوحید فیاضی نماینده فعلی مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از حضور دوباره در بهارستان جا ماند.

حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس : احمدی‌لاشکی در خانه‌ملت ماندگار شد .قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ماندگار شد.

حوزه انتخابیه تنکابن عباس آباد  ورامسر :  شمس‎الله شریعت‎نژاد پیروز قطعی انتخابات در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر شد.

حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه  : نتایج جمع‌بندی آرای شمارش شده در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، در این حوزه پس از شماره آ‌را ‌ علی محمد شاعری ‌ با 71877 رای بعنوان نماینده منتخب این حوزه شد.‌همچنین سید احمد ميري با 38650 رای و احمد علی مقیمی با 22485 رای  نفرات بعدی انتخابات حوزه انتخابیه شرق مازندران بوده اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :