تازه ها

يکشنبه 3 اسفند 1393-0:32 کد خبر:18

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران:

جشنواره خیرین کتابخانه ساز با هدف ساماندهی کمک های مردمی جهت توسعه کتابخانه های عمومی برگزار می شود

انعکاس شمال - جلسه ستاد عالی نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران به ریاست معاون سیاسی امنیتی...


جلسه ستاد عالی نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی مازندران برگزار شد.
به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان در این نشست با بیان اینکه نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز مازندران در دوم اردیبهشت سال 94 برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره با هدف ساماندهی کمک ها و مشارکت های مردمی جهت توسعه کتابخانه های عمومی برگزار می شود.
وی افزود: در این جشنواره به دنبال بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین در راستای ساخت و ساز کتابخانه های عمومی هستیم و ستاد عالی آن را با ریاست معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و همکاری دستگاه های اقتصادی و فرهنگی استان تشکیل داده ایم.
باقری در ادامه اذعان نمود: ترغیب توانگران نیک اندیش و تشویق آنان به ساخت، تجهیز، توسعه و گسترش کتابخانه ها که نیاز امروز جامعه فرهنگی ما می باشد از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران با ذکر آیه شریفه «فاستبقوا الخیرات»، اظهار داشت: امیدواریم با ایجاد فضای رقابت سازنده با تاسی از این آیه قرآن کریم، کار خیر کتابخانه سازی در جهت گسترش فضای مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی اتفاق افتد.
وی افزود: در این جشنواره ها با ایجاد فضای همدلی، تعاون و همکاری در راستای رشد، افزایش و ارتقاء کمی و کیفی کتابخانه ها، فضای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجارب را پی خواهیم گرفت.
باقری همچنین یادآور شد: تجلیل و تکریم از خیرین و معرفی چهره های برجسته خیرین کتابخانه ساز در این جشنواره انجام می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :