تازه ها

شنبه 8 اسفند 1394-12:56 کد خبر:17995

ناگفته هایی از انتظارات جامعه ورزشی مازندران از نمایندگان جدید مجلس


انعکاس شمال: در این بحث قصد دارم از ناگفته هایی خطاب به نمایندگان جدید مردم مازندران در مجلس بگویم که شاید هم باب میل منتخبین مردم در مجلس نباشد اما واقعیت هایی نهفته در نهان مردم برای نمایندگان مفید هم واقع خواهد بود :

1-  به هیچ عنوان مسئولیت هیچ یک از تیم ها یا باشگاهها یا هیأت های ورزشی را قبول نکنید چون شما نماینده همه جامعه به خصوص جامعه ورزشی می باشید نه نماینده یک رشته / هیأت و باشگاه .

2-  در تهران عضو هیئت مدیره هیچ یک از باشگاههای مربوط به تهران نباشید شما نماینده مردم مازندران و جامعه ورزشی استان و شهرهای این دیار هستید نه تیم های تهرانی ؛ فلذا همه انرژی خود را برای حمایت از ورزش استان و جذب اعتبارات مالی در ورزش این دیار برنامه ریزی کنید.

3-  در عزل و نصب روسای هیأت های ورزشی و روسای ادارات ورزش شهرها و اداره کل نیز نقش آفرینی نکنید که وام دار و امتیاز گر و امتیاز دهی نکنید ولیکن در نظارت عالیه با قدرت ظاهر شوید.

4-  با متخلفین در هر جایگاه برخورد کنید اما اگر مدیر یا رئیس تشکیلات ورزشی از خودی ها است جایی برای نظارت و انتقادات وجود ندارد .

5-  به دنبال حضور برای سفرهای ورزشی خارجی تحت عنوان همراه وزیر ورزش وتیم ها و کاروان ورزشی در میادین بین المللی / جهانی و المپیک نباشید که در آن زمان شما زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان حق الزحمه بگیر و نمک شناس با آنها خواهید بود.

6-  ارتباط بسیار نزدیک با هیأت و تشکیلات ورزشی داشته باشید در بحث مبارزه با فساد و فحشا در ورزش با قدرت عمل کنید .

7-  در جذب اعتبارات ورزشی و احداث اماکن ورزشی و تهیه تأسیسات ورزشی یار و یاور ورزش استان باشید .

8-  در تشکیل کمیته بررسی کارگروه نظارت ورزش مازندران و چگونگی ارتباط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها و حفاظت بر سلامت جامعه ورزشی برنامه ریزی کنید .

9-  از قهرمانان و مربیان و پیشکسوتان باشگاهها و هیأت ها پیروزی ها و موفقیت ها به صورت ابزار تبلیغاتی برای خودتان سوء استفاده نکنید .

10- در تشکیل شورای عالی ورزش استان که متشکل از استاندار / فرمانداران / شهرداران و روسای شوراهای شهرها / نمایندگان مجلس / اداره کل ورزش و جوانان / نمایندگان ورزش در نیروهای نظامی و انتظامی / مرکز آموزش و نمایندگی ولی فقیه / دانشگاهیان برنامه ریزی کنید ریاست این شورا با شخص اول استان و استاندار باشد.

11- تشکیل هیأت مستقل برای بحث استعدادیابی در ورزش چه قهرمانان / چه اقتصادی / چه اجتماعی و چه ورزش همگانی مد نظر است .

12-  ستادی ساماندهی شود برای جذب مشارکت های بخش خصوصی در ورزش آنهم سرمایه گذارانی در حد ملی و ساماندهی مشارکت وزارتخانه ها در حمایت از ورزش مازندران در حوزه باشگاهها و تیمداری.

13-برنامه ریزی برای اثبات جایگاه ورزش مازندران به عنوان یک سرمایه فخرآفرینی در ورزش کشور تا همه کشور متوجه این جایگاه برای اختصاص بودجه آن هم اقدام کنند.

در بیان کلی به ورزش استان مازندران به هیچ عنوان نگاه جناحی و سیاسی و باندی نداشته باشید که بزرگترین ضرباتی که به ورزش طی چند سال اخیر وارد شده حضور سیاسیون در همه ارکان مدیریت ورزش بوده که امید است این روند قطع و مدیریت ورزشی ها به اهل آن سپرده شود. شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :