تازه ها

جمعه 7 اسفند 1394-21:9 کد خبر:17985

فرماندارساری:

با هر اقدامی که امنیت انتخابات را زیر سئوال ببرد برخورد می‌شود

انعکاس شمال – فرماندارساری گفت:با هر اقدامی که امنیت انتخابات را زیر سئوال ببرد برخورد می‌شود.


به گزارش انعکاس شمال ، مجید حسین‌زادگان با حضور درمسجد دارالسلام( شکوهی) ساری پس انداختن آرای خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از انتخابات به‌خاطر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار و تاکنون استقبال پرشوری صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز استان با بیان اینکه در ساعات اولیه روز مراجعه کنندگان کمتر بودند اما در ساعات پایانی شاهد حضور پرشور مردم هستیم، افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشور سهیم هستند.

فرماندار ساری با بیان اینکه انتخاب نماینده برای مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار بوده، ادامه داد: مردم فهیم ایران حساسیت حضور در انتخابات را به درستی درک کردند و ما شاهد حضور معنادار مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران فضای کشورهای منطقه و بی‌ثباتی موجود در آن را درک کردند تا آمدن در انتخابات موجب افزایش قدرت ایران اسلامی در جهان شوند، اضافه کرد: فضای رقابتی سالمی بین کاندیداها وجود دارد و امیدواریم این روند به سلامتی پایان یابد.
حسین‌زادگان با بیان اینکه قطعا همان افرادی که از سوی مردم انتخاب شدند به مجلس راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: ملت ایران در طول تاریخ همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: کاندیداهایی که از سوی مردم منتخب شدند و به مجلس راه پیدا کردن حتما باید به وعده‌های خود عمل و صادقانه خدمت کنند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز استانبا اشاره گفت: امیدواریم نمایندگان آینده برای قدردانی از حضور مردم در انتخابات فعالیت‌های ارزشمندی برای کشور انجام دهند و آنها باید پاسخ حضور پرشور مردم در انتخابات را با فعالیت‌های خود دهند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات قطعا با رشد روبرو بوده، ادامه داد: اگر مقایسه‌ای با دیگر کشورها داشته باشیم می‌بینیم که بسیاری از کشورها مشارکت 40 درصدی دارند اما ایران اسلامی بالای 65 درصد مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه رقابت خوبی کاندیداها وجود داشت و تبلیغات موثری در انتخابات انجام شده، اضافه کرد: رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش موثری داشتند و از همه آنها قدردانی می‌کنم.

فرماندار ساری با بیان اینکه در شبکه‌های مجازی شاهد بداخلاقی‌هایی بودیم و به لحاظ قانونی در آینده باید امکانات آن فراهم شود تا برخورد جدی‌تری صورت گیرد، ادامه داد: ای کاش مقدار اندک کدورت‌ها وجود نداشت.

حسین‌زادگان با تاکید بر اینکه همه کاندیداها در انتخابات پیروز هستند چون مشارکت مردم بالا بود، اضافه کرد: از همه داوطلبان دعوت می‌کنیم بعد از نتایج به یکدیگر تبریک گویند و نتیجه را با آغوش باز پذیرا شوند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز استان بیان کرد: در بعضی از حوزه‌ها تنش‌های جزئی ایجاد شد که اینها به‌دلیل عدم خویشتن‌داری بعضی از طرفداران کاندیدا بوده است.

فرماندار ساری با بیان اینکه تاکنون تخلفات جزئی در انتخابات گزارش شده و هنوز بعضی از آنها را مطالعه نکردم، تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی اجازه هیچ‌گونه اختلال و تشویش در برگزاری انتخابات را به کاندیداها و طرفداران آنها نمی‌دهد و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه با هر اقدامی که امنیت انتخابات را زیر سئوال ببرد برخورد می‌شود، اضافه کرد: تاکنون گزارش تخلفات انتخاباتی زیادی گزارش شده و در حال پیگیری آنها هستیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه همه اقدامات داوطلبان و طرفداران آنها رصد و کنترل می‌شود، تصریح کرد: به همه کاندیداها توصیه می‌کنیم ملتزم به قانون باشند و از هرگونه بی‌قانونی پرهیز کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :