تازه ها

جمعه 7 اسفند 1394-21:4 کد خبر:17984

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری:

تغییرات چشمگیر درشهر،ماحصل مدیریت مدبّرانه مهدی عبوری است

انعکاس شمال - مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری گفت: تغییرات چشمگیر در کالبد شهری ،ماحصل مدیریت مدبّرانه مهدی عبوری است .


انعکاس شمال: سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران در گفتگویی از اجرای عملیات زیرسازی در سه منطقه از شهر توسط تیم های عملیاتی این سازمان خبر داد و گفت : به همت حوزه راهسازی سازمان عمران ، عملیات زیرسازی کوچه فاطمیه از کمربندی جنوبی ، کوچه خیبر از خیابان اتحاد و کوچه رسالت 6 از انتهای خیابان صادقیه بلوار کشاورز در حال اجراست .

وی اجرای نوه بتنی کوچه داوود میرکریمی از بلوار کشاورز و کوچه فردوس شانزده از خیابان پل گردن را از دیگر پروژه های فعال این سازمان برشمرد و افزود : این پروژه در راستای هدایت آب های سطحی در کوچه امام رضا (ع) از پشت هتل مازندران و کوچه امام رضا(ع) پانزده از بلوار امام رضا(ع) نیز جریان دارد .

بنابر اعلام آقامیری ، لایروبی نهرگذرخان نیز یکی از پروژه های مهم سازمان عمران است که وی با اشاره به آن ، استمرار نهضت احداث کانال در نقاط مختلف شهر را بنابر دستور و تأکید مدیریت شهری از پروژه های بزرگ این سازمان دانست و تصریح کرد : ضرورت تبیین همسویی پروژه های عمران شهری با نیاز شهر و شهروندان همواره مورد تأکید مدیران شهری و البته سازمان عمران است و توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آنها در پروژه های شهری مولفه ای مهم برای تدوین و طراحی پروژه های عمرانی که بی شک این رویکرد، روند توسعه و عمران شهری را نیز افزایش می دهد. مدیرعامل سازمان عمران همزمانی پروژه های محوله به این سازمان را مورد توجه قرار داد و یادآورشد: امروز شهروندان فهیم ساروی مدیریت مدبّرانه مهدی عبوری شهردار ساری و تغییرات ایجاد شده در کالبد شهری را کاملا مشاهده و در جریان تحول قرار دارند.

سید کمال آقامیری در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری اکثر پروژه های عمرانی به سازمان عمران و اعتماد به نیروهای متخصص این سازمان ، مسئولیت ما را برای تحقق خاستگاه مردمی و انتظارات مسئولین شهر افزایش داده و این مجموعه نیز در تلاش است که بتواند با افزایش ظرفیت و توانمندی اش این پتانسیل را برای مدیریت شهری ایجاد نماید که در اجرای پروژه های عمرانی ، این نهاد به خودکفایی لازم رسیده باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :