تازه ها

جمعه 7 اسفند 1394-18:5 کد خبر:17983

دبیر ستاد انتخابات مازندران :

دستگیری 2 مورد مشکوک به خرید و فروش رای در ساری

انعکاس شمال - دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: دو نفر که شائبه خرید و فروش رای درباره آنها وجود داشت در ساری دستگیر شدند و تحت نظر نیروی انتظامی هستند.


انعکاس شمال: اینا نوشت:مهرداد ابراهیمی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران در استانداری اظهار کرد: صبح امروز به همراه استاندار مازندران از مسجد شکوهی و امامزاده عباس ساری بازدید کردیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم تا این لحظه در استان بسیار خوب بوده است؛ تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا ترافیک و سرمای زمستان در مناطق بالادست و کوهستانی حضور را با مشکل مواجه می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه همه امکانات فنی برای برگزاری انتخابات مهیا است، بیان کرد: امیدواریم مردم با مشارکت بالایی هفتم اسفندماه را تاریخی کنند.

 

پاسخ ابراهیمی به شایعات

 

وی با اعلام اینکه خبر دستگیری اعضای شورای اسلامی شهر سرخرود تکذیب می شود، عنوان کرد: این افراد از اعضای نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان ها هستند و نمی توانند اقدامی انجام دهند.

این مسئول با اشاره به شایعه انفجار در یکی از شهرهای بابل تصریح کرد: این خبر کذب محض است و چیزی به نام انفجار در این شهرستان نداشتیم.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه خرید و فروش آرا در شهرهای مازندران صحت ندارد، افزود: تاکنون مستنداتی درباره تطمیع و خرید و فروش آرا در استان ارائه نشده است.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر در ساری بیان کرد: دو نفر که شائبه خرید و فروش رای درباره آنها وجود داشت در ساری دستگیر شدند اما هنوز تخلفات آنان در این زمینه محرز نشده و این افراد تحت نظر نیروی انتظامی هستند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران درباره عدم حضور نماینده برخی کاندیداها در شعب اخذ رای اظهار کرد: از دو هفته قبل به همه کاندیداها نامه نگاری شده تا نمایندگان خود را برای صندوق ها معرفی کنند و تاخیر در ارسال عکس و معرفی موجب شد در شهرستان بابلسر کاندیدایی نماینده نداشته باشد.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعیه شماره 23 وزارت کشور حضور نمایندگان نامزدها با کارت صادره از هیات نظارت مجاز است و اینها می توانند تا زمان پایان شمارش و تنظیم صورتجلسه  در شعب حضور داشته باشند.

ابراهیمی گفت: هیات های نظارت شهرستان ها باید با خودروهای دارای تصاویر کاندیداها برخورد کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :