تازه ها

جمعه 7 اسفند 1394-16:49 کد خبر:17980

رئیس پلیس راهور مازندران:

حضورپرشورمردم بزرگ‌ترین دیوار اسلام را در برابر دشمنان بنا خواهدکرد

 انعکاس شمال - رئیس پلیس راهور مازندران در ساعات اولیه رای گیری گفت:حضورپرشورمردم بزرگ‌ترین دیوار اسلام را در برابر دشمنان بنا خواهدکرد.


سرهنگ مهدی باقری در نخستین ساعات آغاز رای‌گیری با حضور درمسجد شکوهی شهرستان ساری  رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش انعکاس شمال ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که حضور گسترده مردم در انتخابات بیمه کننده نظام، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و شرکت گسترده مردم در انتخابات، افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران است گفت: با انداختن هر رای در صندوق باعث بالا رفتن اقتدار و عزت نظام در سطح دنیا خواهیم شد، لذا ملت ایران حافظ خون شهدا و گوش به فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: کشور مربوط به هیچ دولتی نیست بلکه مدیون به خون شهداست و تکلیفی که خداوند بر گردن ما به‌واسطه خون شهدا گذاشته باید امروز ادا کنیم.

باقری با بیان اینکه امروز با رفتن به پای صندوق‌های رای، قدرت پوشالی و دروغین در جهان که آمریکا و متحدانش هستند را خواهیم شکست، خاطرنشان کرد: دنیا هنوز ملت ایران را به‌درستی نشناخته، پس ما باید حماسه دیگری بیافرینیم تا دشمنان صف بزرگ اسلام را ‌ببیند.

وی افزود: ما با حضور حماسی در انتخابات و انتخاب مسئولانه، آگاهانه و برگرفته شده از اندیشه‌ها، منویات امام راحل، مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین دیوار اسلام را در برابر دشمنان بنا خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :