تازه ها

جمعه 7 اسفند 1394-15:8 کد خبر:17972

دادستان مرکز استان مازندران:

پلیس فتا فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان مجلس را رصد می‌کند

انعکاس شمال - دادستان مرکز استان مازندران گفت: در حال حاضر پلیس فتا فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس را رصد می‌کنند.


به گزارانعکاس شمال، اسدالله جعفری پس از شرکت در انتخابات در مسجد شکوهی ساری در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی اراده مردم در دفاع از نظام و گفتمان امام و رهبری است.

وی افزود: در انتخابات مردم باید بدون شک با حضور خویش در مقابل موضع‌گیری‌های بدخواهان نظام باید بایستند.

دادستان مرکز استان مازندران یادآور شد: مردم با مشارکت خویش پاسخ دندان‌شکن به بدخواهان نظام می‌دهند.

جعفری با اعلام اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نقش موثری در تعیین ولایت فقیه دارند، گفت: همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت نظارت بر دولت را در مقطع مختلف بر عهده دارند و هر دو انتخابات برای کشور داری اهمیت است.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات وظیفه شرعی و دینی است و انتظار این است که مردم در هر شرایطی در این حماسه ملی و دینی شرکت کنند.

دادستان مرکز استان مازندران به فعال بودن شعبه‌های دادگستری مازندران برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد و یادآور شد: دادسراها، دادگاه‌ها، حوزه‌های قضایی بخش و قضات ویژه‌ای برای تخلفات تعیین شدند.

وی با بیان اینکه امروز همه دادستان‌ها در سطح استان آماده‌باش کامل هستند، گفت: در صورت بروز تخلفات انتخاباتی موضوع به صورت ویژه از سوی مراجع قضایی رسیدگی می‌شود.

جعفری تاکید کرد: اگر تخلفی در انتخابات انجام شود دستگاه‌های قضایی با قاطعیت پیگیر است چون طبق فرموده مقام معظم رهبری آراء مردم حق‌الناس است و باید به خوبی از آن صیانت شود.

وی اضافه کرد: از آغاز روند کار انتخابات تاکنون 14 پرونده تشکیل شده که دو پرونده مربوط به فضای مجازی است که در حال رسیدگی است.

دادستان مرکز استان مازندران درباره فعالیت تبلیغاتی برخی از نامزدها انتخابات مجلس در فضای مجازی بعد از مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی تاکنون گفت: در حال حاضر پلیس فتا فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس را رصد می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :